خبرگزاری کار ایران

اعضا و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات آذربایجان غربی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۱۷۲

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی از مشخص شدن اعضا و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، علیرضا رادفر افزود: تلاش همه دست اندرکاران امر انتخابات باید برنامه‌ریزی برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و همراه با قانون مداری باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی در ادامه اظهار داشت: لازم است کلیه کمیته‌های زیر مجموعه ستاد انتخابات استان تشکیل و جلسات منظم در راستای ارایه راهکارها و ابتکارات برای برگزاری یک انتخابات پرشور برگزار شود.

رادفر ادامه داد: ستاد انتخابات استان و فرمانداران و بخشداران ،برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری را در دستور کار دارند و درهمه مراحل و فرایند انتخابات فقط ملاک و معیار، رعایت قانون خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه رعایت قانون با هدف صیانت از آرای مردم مهمترین دغدغه ستاد انتخابات استان است خاطرنشان کرد: اجرای قانون و صیانت از آرای مردم هم برای اداره امور کشور و هم از نظر سیاسی و اجتماعی از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این جلسه دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی ازآمادگی لازم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در استان خبرداد و تصریح کرد: ازچند ماه قبل، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده و ان شاء اللّه شاهد انتخاباتی پرشور، رقابتی و سالم، دراستان خواهیم بود.

علی مصطفوی مدیرکل سیاسی، انتخابات وتقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی افزود: دوره های آموزشی لازم، برای کلیه فرمانداران و بخشداران استان، با حضور مدیران ارشد وزارت کشور برگزار گردیده و تداوم آموزش را برای کلیه مجریان، عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات خواهیم داشت.

وی درخصوص تقویم اجرایی و کلیات برنامه زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری دراستان گفت: اجرای این انتخابات، با صدور دستور شروع انتخابات به فرمانداران، به وسیله وزیر محترم کشور، در دهه دوم اسفند ماه سالجاری کلید خواهد خورد.

در این جلسه اعضای ستاد و مسئولان کمیته ها به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود در راستای برگزاری یک انتخابات باشکوه و قانونمند پرداختند.

انتصاب اعضاء و روسای کمیته های ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی با صدور احکام جداگانه ای، اعضا و روسای کمیته های ستاد انتخابات آذربایجان غربی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را منصوب کرد:

  • علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان
  • علی مصطفوی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان
  • نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان
  • حسام شیرازه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان
  • علیرضا ستاری مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به عنوان عضو و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان
  • ولی یوسف نژاد مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان
  • یحیی شجاعی مشاور حقوقی استاندار به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان
  • ربیع مصطفوی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان عضو و دبیر کمیته امنیت ستاد انتخابات استان
  • رسول مقابلی رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان
  • حیرت انگیز مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات استان
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز