خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت رسمی سازمان عدالت و آزادی حوزه چایپاره

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۵۵۹

با حضور رئیس وجمعی از اعضای شورای منطقه و شورای حوزه چایپاره، فعالیت های حزب عدالت و آزادی حوزه شهرستان چایپاره به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از چاپیاره، سعید فرجی در این آئین با اشاره به لزوم کار حزبی و همگانی شدن بحث تحزب در کشور اظهار داشت: فعالیت حزبی وتشکیلاتی در تمام حوزه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی از ملزومات امروزین کشورماهست. متاسفانه در کشور به احزاب فقط نگاه سیاسی می شود در حالی که در احزاب اصلاح طلب و مخصوصاً سازمان عدالت و آزادی به مقولاتی همچون حقوق شهروندی و محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی و حتی اقتصادی نیز توجه شده و در این حوزه ها ما در سازمان دارای حرف و سخن و برنامه هستیم.

رئیس سازمان عدالت و آزادی منطقه آذربایجان غربی افزود: به یاری خداوند و به همت عزیزان ما، اکنون در هشت شهر اورمیه، خوی، میاندوآب، شاهین دژ، تکاب، سلماس، ماکو و چایپاره نمایندگی فعال داریم و همه شوراهای حزب در این شهرها از بزرگان اصلاحات و مطرح ترین نیروهای آن شهر هستند و همچنین این نمایندگی ها در حال افزایش هست و از دیگر شهرها و درخواست هایی شده که درحال بررسی جوانب موضوع هستیم.

فرجی، سازمان عدالت و آزادی را یکی از احزاب ریشه دار اصلاحات کشور عنوان کرده و اضافه کرد: این حزب در طول بیست سال فعالیت و کنشگری سیاسی و اجتماعی خود، همواره در خط مستقیم جریان اصلاحات حرکت کرده و اعلام پیامها و حضور حضراتی همچون جناب سیدمحمدخاتمی، مرحوم آیت الله رفسنجانی و جناب دکترعارف و دیگر بزرگان در کنگره ها و برنامه و همایش های این سازمان، مهرتائیدی بر این گفته است.

وی اضافه کرد: پویایی و جوانگرایی و میدان دهی به جوانان و دانشجویان اصلاح طلب در سازمان عدالت و آزادی از جمله اهداف سازمان استان هست که در جذب نیرو و کنشگری ها و همچنین توجه به انتخابات شوراهای شهر مورد تاکید ماست.

علی خضرلو، عضو شورای منطقه آذربایجان غربی نیز در این نشست، اظهار کرد: جریان اصلاحات از جمله اصیل ترین حرکات کشور هست که همواره حرفی نو در بیانی جدید در شیوه کشورداری و جمهوریت این کشور داشته است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: سازمان عدالت و آزادی نیز، از جمله پویاترین و فعالترین تشکلهای جناح اصلاحات کشور هست که با اعلام مواضع روشن و عالمانه و حرکات صحیح خویش همواره در خدمت به اصلاحات و توسعه کشور بوده و ما نیز در منطقه آذربایجان غربی در این راه حرکت خواهیم کرد.

یاسر سرخوش، رئیس حوزه چایپاره سازمان عدالت و آزادی نیز از حسن اعتماد سازمان تشکر کرده و گفت: از دبیرکل و رئیس محترم منطقه سازمان تشکر می کنیم که با حسن اعتماد به بنده و دیگر اعضای محترم حوزه چایپاره، فضای فعالیت سیاسی در حول اندیشه اصلاحات را به ما فرصت بخشیدند.

وی به لزوم همدلی با دیگر احزاب و افراد اصلاحات چاپیاره اشاره کرده و افزود: ما در حوزه چایپاره سازمان عدالت و آزادی، همراه با دیگر نیروهای اصلاح طلب شهرستان، در پیشبرد اهداف سازمان و جریان، همگام و همراه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها سال 96 سعی در حرکتی موثر در تحولات، پرتحرک خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز