خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد:

2 درصد زندانیان کهگیلویه و بویراحمد زن هستند/ آسیب‌های اجتماعی تهدید جدی برای زنان زندانی

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۹۵۷

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به آمار تعداد زندانیان این استان، اظهارداشت: متاسفانه 2 درصد زندانیان جرایم غیرعمد در این استان را زنان تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " اسماعیل جمیاری" در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور " شهیندخت مولاوردی " معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، خاطرنشان کرد: از معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده انتظار داریم اعتبار ویژه‌ای برای بانوان زندانی جرائم غیر عمد این استان تخصیص داده تا بتوان برای آزادی آنان اقدام کرد. 

وی یکی از مشکلات اساسی زنان زندانی را فرزندان آنان بویژه فرزندان کم سن و سال عنوان و پیشنهاد داد مهدکودک ویژه فرزندان زنان زندانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج ساخته شود.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که گریبانگیر زنان زندانی و خانواده های آنان می شود وجود آسیب های اجتماعی است.

جمیاری باتاکید بر حمایت جدی از خانواده زندانیان جرایم غیر عمد کهگیلویه و بویراحمد و تأمین نیازهای معیشتی و اولیه آنان، اظهارداشت: اگر حمایت های جدی از خانواده زندانیان این استان شکل نگیرد احتمال دارد دچار انواع آسیب‌های اجتماعی شوند.

وی افزود: اداره کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد توجه خاصی به مشکلات زنان زندانی جرائم غیر عمد این استان دارد و تاکنون نیز اقدام‌های ارزنده‌ای در راستای تلاش برای آزادی آنان انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز