خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشور؛

زنگ مدرسه پاک در نایسر سنندج به صدا در آمد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۸۸۳

طرح زنگ مدرسه پاک در مدرسه دخترانه برادران احمدی 2 در نایسر سنندج به صدا درآمد که می‌تواند سرآغازی برای ایجاد مدارسی پاک و نتیجه آن مناطقی پاک در کشور باشد.

به گزارش ایلنا، معاون فرهنگی و امور جوانان با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد توانسته اند خلاهای موجود در مناطق آسیب خیز را شناسایی کنند، اظهار داشت: مطمئنا هیچ ارگان و سازمانی نمی‌تواند به تنهایی مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه خصوصآ مناطق آسیب خیز را شناسایی و رفع کند از این رو لازم است سازمان‌های دولتی و مردمی در کنار هم برای رفع آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند به طوری که امروز می بینیم انجمنی با این پتانسیل و حمایت دو سازمان دولتی توانسته در محل حضور یابد و نسبت به برگزاری چنین برنامه ی بزرگی اقدام کند.

هیرش رضایی اذعان داشت: مسئله حاشیه‌نشینی در حال حاضر یکی از معضلات استان به شمار می آید که این معاونت درنظر دارد نسبت به توانمند کردن و حمایت سازمان های مردم نهاد در راستای پیشگیری از مسائل و معضلات اجتماعی در این مناطق اقدام کند.

وی گفت: برگزاری چنین طرح هایی می‌تواند سر آغازی  برای حضور مردم در برابر مشکلات حال حاضر جامعه باشد.

رضایی در ادامه بیان داشت: تمامی سازمانهای مردم نهاد که در عرصه های مختلف اجتماعی فعالیت دارند نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند و می‌توانند در حل مشکلات جامعه مثمرثمرباشند. ضمناً  معاونت فرهنگی ورزش و جوانان در امور فرهنگی استان تمامی سعی و تلاش خود را در راستای حمایت و توانمند ساختن سازمان های مردم نهاد به کار گیرد.

مدیر عامل انجمن  پیشگیری از اعتیاد وایدز باران نیز عنوان کرد: این طرح برای اولین بار و توسط این انجمن در حال برگزاری است که نمونه مشابهی در کشور ندارد و می تواند سرآغازی برای ایجاد مدارسی پاک و نتیجه آن مناطقی پاک در کشور باشد.

وی گفت: هدف از برگزاری این طرح ایجاد نشاط اجتماعی در میان دختران و مصون کردن آنها در برابر اعتیاد و معضلات اجتماعی است.

مدیر عامل انجمن  پیشگیری از اعتیاد وایدز باران در ادامه اظهار داشت: در طول دوره‌ سه ماهه‌ اجرای این طرح در این مدرسه، تمامی موارد اثرگذار بر سلامتی دختران اعم از بهداشت فردی، محیطی و ... مورد بررسی و کنکاش قرار می گیرد و تا حد امکان آموزش های لازم ارائه می شود.

محمدی در خاتمه از حضور معاونت فرهنگی و امور جوانان استان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و خیرین گرانقدری که در این روز سرد زمستانی این انجمن را همراهی کردند و با اهدای جوایز نفیس و ارزشمند شادی بخش دل‌های دانش آموزان بودند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز