خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد ارومیه منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۷۰۰

مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه منصوب و معرفی شد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و تحصیلات تکمیلی این واحد گفت: برای داشتن جامعه علمی پویا در کشور و نسل جوان آگاه به مسائل علمی، باید حوزه آموزشی هر دانشگاه دارای پیشرفت مناسب علمی همراه با کیفیت مناسب حوزه آموزش باشد.

قاسم سامعی ابراز کرد: نظارت بر نحوه آموزش، استفاده از جدیدترین روش‌های تدریس در دانشگاه، بسترسازی ارتباط موثر استاد با دانشجو و بالعکس از مهمترین مولفه‌های حوزه آموزش پویا در محیط‌های علمی به شمار می آید.

وی با تاکید بر لزوم تعامل سازنده همه حوزه های زیر مجموعه دانشگاه با سازمان مرکزی، عنوان کرد: این تعامل باعث گسترش همکاری‌های فی مابین برای افزایش بهره وری در این واحد دانشگاهی و پیشرفت‌های چشمگیر در این زمینه می شود.

سامعی با بیان اینکه مقوله پژوهش در کنار آموزش در تمام دانشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: نباید به پیشرفت هایی که در سال های گذشته در حوزه‌های مختلف علمی داشته ایم، بسنده کرد، بلکه باید با قدرت تمام و اهتمام نسبت به مسئله پژوهش پرداخته شود.

وی تلفیق آموزش خوب و کاربردی با پژوهش به روز را نتیجه‌بخش توصیف کرد و افزود: دانشجو از بدو ورود به دانشگاه به واسطه تعامل خود با اساتید مختلف باید با حوزه پژوهش نیز آشنا شود تا بتوان در آینده از ایده های نسل جوان در جامعه بهره برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز