خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج مطرح کرد:

نقدها از دولت باید منصفانه باشد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۲۰۸

فرماندار سنندج با بیان اینکه نقدها از دولت باید منصفانه باشد، گفت: عملکرد دولت تدبیر و امید در مهار تورم و رشد سرمایه گذاری خارجی مناسب بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زارعی با بیان خدمات دولت بیان داشت: عملکرد دولت تدبیر و امید مناسب است و دولت موفق شده تورم 40 درصدی را به نزدیک 9 درصد برساند و سرمایه گذاری خارجی رشد خوبی داشته است، بنابراین باید نقدها منصفانه باشد.

وی به تولید در روستاها اشاره کرد و افزود: درگذشته مردم در روستاها مولد بوده‌اند، امروزه نباید تبدیل به مصرف‌کننده شوند بنابراین لازم است با توجه بیشتر به روستاها و اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی و دامداری و ایجاد طرح‌های عمرانی ، طوری عمل  شود که مهاجرت معکوس شده و از شهر به روستا باشد تا آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش یابد.

فرماندار سنندج در خصوص نقش ائمه جمعه و شوراها گفت: باید ائمه جمعه و شوراها و دهیاران در کارهای  مربوط به روستاها کمک و همکاری بیشتری داشته باشند و مردم را به مشارکت در طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی و سایر فعالیت‌های عمرانی در روستاها و صیانت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی و زیست‌محیطی تشویق کنند.

زارعی توجه به روستاها را راهی در جهت توسعه عنوان کرد و گفت: روستانشینان سرمایه اجتماعی هستند، باید از این توان و سرمایه اجتماعی در جهت تولید استفاده کرد.

 وی به انتخابات آینده اشاره کرد واظهار داشت:  لازم است مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند و افراد باعلاقه و توانمند به‌عنوان شوراهای روستا انتخاب شوند تا بتوانند با ایده‌ها و طرح‌های مناسب در جهت توسعه روستاها فعالانه اقدام نمایند. باید زمینه‌ای فراهم شود که بانوان نیز در این عرصه مشارکت و حضور بیشتری داشته باشند.

فرماندار سنندج در بحث جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز خاطر نشان کرد: باید در این زمینه آموزش وجود داشته باشد و این آموزش‌ها هدفمند و تأثیرگذار باشند و پیشگیری لازم به عمل آید.

وی در خصوص جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به شوراها و دهیاران گفت:  انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است و بنابراین باید مراسم های 22 بهمن و دهه فجر را مردمی کنید و جشن‌های باشکوهی در این خصوص در روستاها با حضور تمامی مردم برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز