خبرگزاری کار ایران

در مسجد اعظم برگزار شد؛

برپایی مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی در قلعه نو

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۸۴۶

اقشار مختلف مردم بخش قلعه‌نو با حضور در مسجد اعظم این بخش و برپایی مراسم یادبود، یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این مراسم که به دعوت دفتر امام جمعه و بخشداری قلعه‌نو برپا شده بود، دکتر هدایت اله جمالی پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام شیخی، امام جمعه،ایمان قربانی، بخشدار، اعضای شورای اسلامی بخش، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها و مردم بخش قلعه نو حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی، رئیس دانشگاه آزاد واحد یادگار امام(ره) شهر ری در این مراسم در سخنانی ضمن تبیین فرمان مولای متقیان به یارانش، مردم کشورمان را به مطالعه تاریخ اسلام توصیه کرد و گفت: با مطالعه تاریخ و استفاده از تجزربیات گذشتگان، مسیر پیش رو هموارتر بوده و فعالیت ها زودتر و منطقی‌تر به پاسخ می رسد.

وی با تاکید بر شناخت صحیح مردم از خدمتگزاران کشور افزود: جوانان امروز میهن ما، آینده سازان فردای این کشورند و باید با بصیرت نسبت به آینده گام بردارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از ستون های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: حقیقت وجودی آقای هاشمی در پیام تسلیت مقام معظم رهبری کاملا واضح و روشن است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی مراسم باشکوه تشییع رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را نشانه ای از عشق مردم به نظام و خدمتگزاران خود دانست و افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی، سفره زندگی خویش را برای مردم کشورش گسترد و زندگی خود را وقف نظام و انقلاب کرد.

وی با گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد:آیت الله هاشمی رفسنجانی جز به انقلاب ،نظام و رهبری به چیز دیگری نمی اندیشید و در تمامی مسولیت های خود نیز پیرو و مطیع ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشوری و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت و پخش فیلمی از زندگی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی همراه بود.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز