خبرگزاری کار ایران

در کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی به چاپ رسید؛

ماجرای جان سپردن معلم کهگیلویه و بویراحمدی در برف

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۶۵۶

برای نخستین بار حادثه جان سپردن معلم کهگیلویه و بویراحمدی در مسیر برگشت از مدرسه به خانه در برف در کتاب‌های درسی کلاس‌های چند پایه ابتدایی بعنوان جلوه های ماندگار معلمی به چاپ رسید.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت:علی نوروزی معلم فقید دوره ابتدایی آذرماه 94 در برگشت از روستای محل تدریس خود در برف گرفتار و جان سپرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع پور گفت: ماجرای این معلم فقید به همراه عکس وی در کتاب دانش آموزان بعنوان جلوه ای از زندگی ایثار وجان سپردن در مسیر خدمت به چاپ رسیده ودر سراسر کشور توزیع شده است.

وی گفت:وزیر آموزش وپرورش‌ و آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امسال در آئین ویژه‌ای از خانواده مرحوم نوروزی تقدیر کردند.

معاون‌آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هم گفت: در کتاب نوسازی و بهسازی یادگیری در کلاس‌های چندپایه که برای نخستین بار در سال 95 تدوین شده عکس مرحوم نوروزی و کلاس درسش برای آشنایی تمامی معلمان ابتدایی چندپایه کشور به نمایش گذاشته شده است.

علی شیر زهرایی گفت: این اقدام ارزشمند به پاس تکریم معلمان و گرامیداشت یادمرحوم نوروزی از معلمان ابتدایی شهرستان چرام انجام شده است.

وی گفت:این کتاب براساس پنجمین هدف عملیاتی سند تحول بنیادین در بسط عدالت در برخورداری از فرصتهای تعلیم وتربیت چاپ شده ودر اختیار راهبران آموزشی مدارس قرار می گیرد.

رئیس آموزش وپرورش چرام هم گفت: مرحوم علی نوروزی از معلمان ابتدایی این شهرستان با 29سال سابقه خدمت در روستا را بر شهر ترجیح داد و در این مسیر جان سپرد.

صدرالله عزیزی گفت: وی معلم روستای طسوج در 65 کیلومتری مرکز شهرستان در دبستان شهیدان سروش نژاد بود که در مسیر روستا به شهر در برف وکولاک به همراه یکی از همراهان خود جان سپرد.

همسر مرحوم نوروزی هم گفت:مرحوم علاقه شدیدی به تدریس در روستا و وابستگی زیادی به بچه ها وتدریس داشت.

وی گفت:بسیار خوشحالم که مسئولان آموزش وپرورش کشور،استان وشهرستان نسبت به مرحوم نوروزی از تقدیر، سرکشی وماندگار شدن در کتابهای درسی دریغ نکردند.

ماجرای جان سپردن معلم کهگیلویه و بویراحمدی در برف ماجرای جان سپردن معلم کهگیلویه و بویراحمدی در برف ماجرای جان سپردن معلم کهگیلویه و بویراحمدی در برف ماجرای جان سپردن معلم کهگیلویه و بویراحمدی در برف ماجرای جان سپردن معلم کهگیلویه و بویراحمدی در برف

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز