خبرگزاری کار ایران

از موحدی کرمانی تا دعایی؛

دعوت بزرگان سیاسی کرمان برای شرکت در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۶۱۸

شخصیت‌های برجسته استان کرمان از مردم برای حضور در مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی دعوت کردند.

چهره‌های شناخته شده کرمانی که در میان آنها نام برخی روحانیون، معاون اول رییس جمهور، معاون حقوقی رییس جمهور، وزیر دادگستری، رییس دانشگاه آزاد کشور و مسوولان سابق به چشم می آید با صدور اطلاعیه مشترکی از مردم کرمان برای شرکت در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که روز شنبه در کرمان برگزار می‌شود دعوت به عمل آوردند.

به گزارش ایلنا متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

ایران اسلامی و مردم فهیم و قدرشناس آن، این روزها ناباورانه در سوگ فقدان بزرگ مردی نشسته اند که تکیه گاه مطمئن کشور و نظام در ادوار مختلف انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون بوده است.

انسانی والا، مجتهدی مجاهد و اندیشمندی سیاستمدار که تمام وجودش را وقف اسلام و عزت و سربلندی مملکت و مردم سرزمینش نمود و مصداق بارز «رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه» شد.

شخصیت ارزشمندی که در تاریخ پرافتخار زندگی خویش، مظهر فراست و کیاست، تدبیر و شجاعت، صبر و استقامت و ایثار بود.

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (رضوان‌الله‌علیه) چهره درخشان و کم نظیر تاریخ معاصر ایران ماست، او که قهرمان مبارزه با استبداد و استعمار در دوره طاغوت، مغز متفکرانقلاب و از جمله معماران برجسته نظام جمهوری اسلامی، مرد روزهای سخت و کارهای بزرگ، فرمانده شجاع دوران دفاع مقدس و سردار سازندگی کشور بود.

همه اینها و از جمله استقامت و پافشاری ایشان بر مصالح نظام و منافع ملی و صبر و بردباری در برابر ناملایمات و تهمت ها و تخریب ها بویژه در سالهای اخیر و دوری از تندروی و تأکید و توصیه‌اش به اعتدال و میانه روی باعث پیوند عمیق و قلبی مردم عزیز کشورمان با وی شد.

پیوندی که جلوه بزرگ آن در حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و وداع با پیکر این یار محبوب امام (ره) و رفیق دیرین رهبری متبلور گشت و صحنه های کم نظیری از وحدت و عشق و علاقه مردم به دلسوزان واقعی انقلاب و ایران عزیز را به تصویر کشید.

حضوری که نشان داد اگر چه هاشمی از بین ما رفته، اما اندیشه زلال او که همواره مبتنی بر ارزشهای اسلامی و وحدت و همدلی بود در ذهن جامعه جاری و ماندگار خواهد ماند و به فرموده امام راحل، «هاشمی زنده است تا نهضت زنده است».

ضمن تسلیت ارتحال این عالم عامل و مجاهد نستوه به محضر رهبر معظّم انقلاب اسلامی، همسر بزرگوار ایشان، فرزندان گرامی و خاندان محترم  و نیز مردم شریف و قدرشناس استان کرمان، همگام با همه شما خوبان در مراسم یابودی که ازساعت ١٥روز شنبه ۹۵/۱۰/۲۵در مصلای امام علی(ع) کرمان برگزار میگردد شرکت کرده و راه و یاد آن فقید سعید را پاس خواهیم داشت.

محمد علی موحدی کرمانی

سید یحیی جعفری

محمد جواد حجتی کرمانی

سید محمود دعائی

اسحاق جهانگیری

مجیدانصاری

مصطفی پورمحمدی

علیرضا رزم حسینی

حمید میرزاده

سید حسین مرعشی

محمدرضا باهنر

محمدعلی انصاری

حمید انصاری

محمدعلی کریمی

حسین امیری

سید حسن خوشرو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز