خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

آیت‌الله هاشمی حق بزرگی به گردن ملت ایران دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: آیت‌الله هاشمی اقدامات بزرگی برای کشور انجام داد و حق بزرگی به گردن ملت دارد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اراک با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی افزود: بدون‌شک از دست دادن سردار بزرگ سازندگی مصیبتی بزرگ برای کشور است و گاهی شکافی ایجاد می‌شود که دیگر نمی‌توان آن را جبران کرد.

وی ادامه داد: آیت‌الله هاشمی اقدامات بزرگی برای کشور انجام داد و حق بزرگی به گردن ملت دارد. با این حال ملت ایران باز هم به راه خود ادامه می‌دهد و این کشتی با هدایت مقام معظم رهبری تا پیروزی نهایی پیش می‌رود و دست از تلاش بر نمی‌دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در ادامه افزود: دشمنان تصور می‌کنند با این مصیبت وارده به کشور می‌توانند به ما ضربه بزنند اما باید بدانند سرداری که از بین می‌رود سردار دیگری پرچم را به دست می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ انسانی عمر جاودانه در این دنیا ندارد و همگی مرگ را تجربه می‌کنیم. هنر این است که راه را گم نکنیم و همگی رهروان خوبی برای رهبر باشیم.

دری نجف‌آبادی همچنین با گرامیداشت سالروز کشته‌شدن شهدای 26 دی‌ماه سال 34 بیان کرد: ظلم رژیم طاغوت پابرجا نماند و در نهایت سال 57 شاه مجبور شد از کشور فرار کند و این جواب تاریخ به ظلم این رژیم بود.

وی با ابراز تأسف از جنایتی که دو روز پیش در اراک بوقوع پیوست، گفت: این فرد که بعد از گرفتن مرخصی از زندان 6 نفر را به قتل رساند با پیگیری و تلاش مجدانه نیروی انتظامی دستگیر شد و امیدواریم دیگر شاهد بروز این اتفاقات نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین با اشاره به سفر اخیر وزرای صنعت و کشور به استان‌مرکزی گفت: مسائل صنایع به ویژه درباره صنایع واگذار شده به بخش‌خصوصی در جلساتی با حضور این دو وزیر مطرح و تذکرات لازم را در این خصوص دادم.

وی تاکید کرد: امیدواریم دستگاه‌های ذی‌ربط و به‌خصوص قرارگاه اقتصاد مقاومتی این مسائل مورد پیگیری جدی قرار بگیرد و چالش های ایجاد شده در این خصوص رفع شود و مشکلی به وجود نیاید.

دری‌نجف‌آبادی در پایان با تأکید بر اهمیت در نظر گرفتن بیمه برای کارگران و کشاورزان، گفت: سازمان‌های حمایتی نباید تنها به منافع سازمانی خود بسنده کنند و از توجه به شرایط و نیاز جامعه غافل باشند. دولت باید تمهیداتی را برای بهره‌مندی اقشاری که نیازمند حمایت بیمه هستند، فراهم کند.

کد خبر : ۴۴۷۵۸۹