خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان لنده در کهگیلویه و بویراحمد:

آیت الله هاشمی دایره المعارف انقلاب بود/خلاء هاشمی به زودی جبران نمی شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۴۰۱

فرماندار شهرستان لنده در کهگیلویه و بویراحمد، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را دایره المعارف انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: ایشان با صبر ایوبی خود تمام سختی ها و مشکلات انقلاب را به جان خرید تا یار 59 ساله دیرین رهبری باشد.

به گزارش ایلنا از لنده، دارا کریمی نژاد افزود: ملت ایران هیچگاه روز  19 دی را فراموش نمی کند چرا که 19 دی مردم قم با قیام خونین خود پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند و در روز رحلت آیت الله هاشمی باردیگر با آرمان های انقلاب و امام ورهبری تجدید میثاق کردند.

وی گفت: نقش و جایگاه آیت الله رفسنجانی در داخل و خارج از کشور به گونه ای بود که خبر درگذشت آیت الله هاشمی به سرعت از همه خبرگزاری ها و رسانه های خارجی و داخلی منتشر و از سراسر جهان درگذشت آن مرحوم فقید را تسلیت گفتند.

فرماندار شهرستان لنده در کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز همه ما باید بدانیم که جایگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان دایره المعارف انقلاب اسلامی و یار دیرین مقام معظم رهبری جایگاهی مهم و اساسی بود که خلاً آن به این زودی جبران نخواهد شد.

وی تاکیدکرد: در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به همه جهانیان نشان داد که ملت ایران بهترین پشتیبان روحانیت هستند و با حضور میلیونی خود این را به منصه ظهور گذاشتند.

کریمی نژاد گفت: مردم در تشییع و تدفین آیت الله هاشمی رفسنجانی جلوتر از مسئولان و رسانه ها بودند به طوری که از ساعات اولیه صبح جمعیتی غیرقابل تصویر برای برپایی نماز میت به امامت مقام معظم رهبری در مقابل دانشگاه تهران حضور داشتند.

وی افزود: هاشمی رفسنجانی در اوج مظلومیت رفت ولی لحظه ای برای دفاع از رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی کوتاهی نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز