خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی وزیر کار؛

سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی لامرد منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی و صنایع انرژی‌بر لامرد منصوب شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، "علی ربیعی" در این حکم خطاب به "خلیل پرسته" آورده است: به استناد تبصره یک ماده 5 مقررات اشتغال نیروی انسانی، بیمه و تأمین اجتماعی در مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست مدیریت واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی و صنایع انرژی بر لامرد منصوب می شوید.

مدیر کار و خدمات اشتغال به پیشنهاد مدیر عامل سازمان منطقه و حکم وزیر کار و امور اجتماعی منصوب می گردد که در همین راستا مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و صنایع انرژی بر لامرد؛ پرسته را که دارای سوابق متعدد مدیریتی مرتبط در حوزه اشتغال و امور کارگری در استان‌های مختلف از جمله فارس و بوشهر است برای تصدی این مسئولیت معرفی کرده بود.

مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی به استناد ماده 16 قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه و ماده 5 مقررات اشتغال نیروی انسانی،بیمه و تامین اجتماعی تشکیل و نسبت به تنظیم امور بازار کار، نظارت بر مسائل حفاظت و بهداشت کار و سایر امور اقدام می کند.

منطقه ویژه اقتصادی و صنایع انرژی بر لامرد از مناطق مهم اقتصادی و صنعتی است که در جنوب استان فارس واقع است و بر اساس برآوردهای انجام شده در مراحل نهایی افتتاح و راه اندازی صنایع مستقر حدود سی هزار  فرصت شغلی و کارگری در آن ایجاد می شود.

این منطقه از زیر مجموعه های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران محسوب می شود که نقش تعیین کننده ای در شکوفایی صنعتی کشور دارد.

کد خبر : ۴۴۶۴۵۸