خبرگزاری کار ایران

به ریاست معاون استاندار؛

اولین نشست ستاد انتخابات استان یزد برگزار شد

رئیس ستاد انتخابات استان در نخستین نشست این ستاد گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی عمری را با عزّت زیست و منشاء اثرات خیر و پُر برکتی برای انقلاب اسلامی و ملّت ایران بود.

به گزارش ایلنا به نقل از دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه بیستم دی‌ماه  نخستین نشست ستاد انتخابات استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری و اعضای این ستاد در استانداری یزد  برگزار شد.

«محمدعلی طالبی» در این نشست ضمن عرض تسلیت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی عمری را با عزّت زندگی کرد و منشاء اثرات خیر و پُر برکتی برای انقلاب اسلامی، ملّت ایران  و جامعه بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار امیدواری کرد: درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مانند زندگی ایشان دل‌های نیروهای انقلاب را به یکدیگر نزدیک‌تر کند و موجب وحدت هرچه بیشتر مردم و نیروهای فعال سیاسی نظام شود.

طالبی با اشاره به برگزاری دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه سال آینده، این دو انتخابات را مهم و سرنوشت ساز و یک تجربه بزرگ فراروی دولت یازدهم دانست.

رئیس ستاد انتخابات استان با تأکید بر فراهم سازی زمینه‌های مشارکت پُرشور و مؤثر مردم در انتخابات سال آینده خاطرنشان کرد: این انتخابات هم از لحاظ تحولات بیرونی و منطقه‌ای، هم از نظر مسائل داخلی و نیز به لحاظ حجم فعالیت‌های انتخاباتی متفاوت و با اهمیت است.

طالبی در پایان سخنان خود از تشکیل کمیته‌های 5 گانۀ ستاد انتخابات استان و برگزاری جلسات این ستاد به صورت مستمر و منظم خبر داد و طلیعۀ انتخابات اردیبهشت 96 را همکاری، همدلی و تعاملی دانست که برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند و سالم در استان وجود دارد.

کد خبر : ۴۴۶۴۲۵