خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت نماینده کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری؛

آیت الله هاشمی پیوسته باعزم و بانشاط در خدمت اسلام و مسلمین بود

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۱۶۳

"حجت الاسلام و المسلمین سیدشرف الدین ملک حسینی" نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیامی صادر کرد.

متن این پیام که در اختیار ایلنا یاسوج قرارگرفته به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر کبیر انقلاب، امام راحل(ره) و همراه هماره مقام معظم رهبری موجب تألم و تأثر گردید.

شخصیتی که از اولین پیوستگان به تفکر سیاسی و اجتماعی امام راحل و خود در زمره اندیشمندان تفکر انقلاب اسلامی بود. 

درک صحیح از نیاز زمان و جهاد و مبارزه و تحمل زندان و تبعید قبل از انقلاب و پذیرش مسئولیت های خطیر در عرصه های مختلف پس از پیروزی انقلاب، چه در دوران سخت آغاز پیروزی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی و چه در دوران هجوم جهان استکبار در شکل جنگ صهیونیستی علیه ایران اسلامی، و چه در دوران سازندگی و چه در مأموریت های محوله از جانب رهبر عظیم الشأن، از او چهره ای خدوم ساخته بود و پیوسته با عزم و جدیت و نشاط در خدمت به اسلام و مسلمین بود.

این ضایعه مولمه را به مقام معظم رهبری و مردم عزیز میهن اسلامی و دوستان و خانواده آن جهادگر رحیل تسلیت می گویم و برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدشرف الدین ملک حسینی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز