خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان تاکید کرد:

مدیران باید منابع مالی را برای کارآفرینان فراهم کنند

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۷۶۶

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: مدیران باید منابع مالی را برای کارآفرینان فراهم کنند تا کارآفرینان ایده های خود را عملیاتی کنند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از بندرعباس، جاسم جادری در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان هرمزگان با اشاره به رابطه کارآفرینی با توسعه اقتصادی، عنوان کرد: کارآفرینی در بحث اقتصاد جایگاه ویژه ای دارد و فعالیت های کارآفرینانه موجب رشد اقتصادی و ایجاد محیط رقابتی می شود و به ایجاد شغل در جامعه کمک می کند.

وی ادامه داد: باید به سمت رشد و پیشرفت و ایجاد ثروت گام برداریم و کارآفرین هم به دنبال تحول در جامعه و ایجاد ثروت و رشد جامعه است.

استاندار هرمزگان افزود: کارآفرینان خطرپذیری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و جامعه کارآفرین مدرک گرا و پشت میزنشین نیست بلکه تولیدگراست و خلق ثروت می‌کند و ایده های نو به جامعه ارائه می‌دهد.

جادری با بیان اینکه کارآفرینان مهندسان پیشرفت صنعتی محسوب می شوند، تصریح کرد: کارآفرینان چرخ اقتصاد صنعتی را به چرخش درمی آورند و تولید ایجاد می کنند و نیروی محرکه توسعه اقتصادی هستند.

وی گفت: امروز کارآفرینان در جوامع پیشرفته نقش محوری بر عهده دارند و اگر بخواهیم یک اقتصاد مطلوب داشته باشیم، وجود خلاقیت لازم است که کارآفرینان نیز با ریسک پذیری خود جامعه را متحول می کنند و عامل اشتغالزایی هستند و فناوری را منتقل و حتی بروکراسی اداری را کاهش می دهند و باعث می شوند حس رقابت در جامعه ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه کارآفرینان به توسعه متوازن کمک می کنند، اضافه کرد: کارآفرینی موجب ارتقای کیفیت زندگی مردم می شود.

جادری با تاکید بر لزوم حمایت مدیران از کارآفرینان، اظهار داشت: مدیران باید منابع مالی را برای کارآفرینان فراهم کنند تا کارآفرینان ایده های خود را عملیاتی کنند.

وی خاطرنشان کرد: قوانین عادلانه نیز به کارآفرینان کمک می کند و دسترسی برای تحقیق و توسعه و همچنین زیرساخت ها باید برای کارآفرینان فراهم شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم برداشته شدن موانع بازار از مسیر راه کارآفرینان، افزود: کارآفرینی که خطرپذیری داشته وظیفه خود را انجام داده و مدیران دولتی هم باید شرایطی فراهم کنند که کارآفرین موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز