خبرگزاری کار ایران

در دیدار با دکتر نجفی؛

طرح خواسته‌های اصلاح‌طلبان کردستان با مشاور رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۵۸۸

هیات رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کردستان با دکتر نجفی مشاور اقتصادی رئیس جمهور دیدار کردند.

به گزارش ایلنا: در این دیدار یک ساعته که در دفتر دکتر نجفی برگزار شد، مباحثی در راستای مطالبات بحق مردم کردستان مطرح شد.

حاج عباس احمدی رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان کردستان با بیان اینکه هنوز بخش عظیمی از بیانیه 10 ماده‌ای اقوام دکتر روحانی در سال92  اجرا نشده گفت: امروزه در منزل اغلب مردم کردستان یک برگ از این بیانیه موجود است بنابر این مردم خواهان اجرایی شدن این بیانیه هستیم .

رمضان یوسفی با اشاره به مشارکت مردم کردستان در قدرت اظهار داشت: مردم کردستان خواهان قدرت در سطح کلان هستند، که این خواسته مردم می تواند در راستای کمک به دولت و ایجاد وفاق و همگرایی ملی باشد.

مسعود الماسی، نیز اظهار داشت: سریع‌ترین کاری که دولت در استان انجام دهد، راه‌اندازی واحدهای تولیدی موجود و صیانت از آنها در راستای حفظ منافع حیاتی مردم و ایجاد اشتغال در امنیت ملی و منطقه موثرخواهد بود.

احمد زارع با اشاره به تقویت سیستم رسانه ای دولت گفت: تقویت سیستم رسانه دولت ضامن تولید امید در بدنه اجتماعی و توده مردم خواهد بود.

وی توجه به پتانسیل بالای استان کردستان در صنعت اکوتوریسم را یکی از راهکارهای اشتغال‌زایی دانست و گفت: دولت باید در خصوص صنعت اکوتوریسم اهتمام بیشتر انجام دهد.

کورش قادری یکی دیگر از اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان کردستان نیز گفت: استفاده از نیروهای کرد واهل سنت در سطح مدیریت کلان در راستای تقویت امنیت ملی وایجاد وفاق و همگرایی موثراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز