خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز زنجان مطرح کرد:

نشت‌یابی بیش از 5 هزار کیلومتر شبکه گاز در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۴۰۳

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تا پایان آذر ماه امسال؛ 5 هزار و 11 کیلومتر شبکه گاز، 520 ایستگاه تقلیل فشار و اندازه گیری، 5 هزار و 221 عددحوضچه و شیر و 166هزار و 552 علمک؛ در یک دوره 9 ماهه نشت یابی شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید سعید عسگریان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان امروز در این زمینه اظهار داشت: این عملیات با هدف حفظ و افزایش ضریب ایمنی شبکه گاز و به وسیله گروه های نشت‌یابی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این بازرسی ها کنترل کیفی پروژه های گازرسانی، کالا، تأسیسات و نشت یابی مورد بازرسی دوره‌ای قرار می‌گیرد، افزود: بازرسی از لوله ها، شیرآلات، اتصالات، کنتور و رگولاتور دیافراگمی و صنعتی، تجهیزات حفاظت کاتدیک، بازرسی از کیفیت اجرای پروژه ها، تست مقاومت و نشتی، راه‌اندازی ایستگاه ها، بازرسی کنتور توربینی و تصحیح کننده، بررسی فرم‌های کیفیت اجرای پروژه ها، نشت یابی ایستگاه ها، انشعابات، شیرها و حوضچه ها و همچنین بازدیدهای درخواستی از دیگر وظایف بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان در فراهم کردن امنیت لازم برای سهولت در مصرف ایمن مشترکین محترم است.

 رئیس بازرسی فنی نیز خاطر نشان کرد: جلوگیری از هدر رفت ثروت ملی، کاهش خطرهای زیست محیطی و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار؛ مهم ترین مزیت های پایش های دوره ای نشت یابی است.

محمد تقی قزلباش، نشت یابی شبکه و انشعاب را از مهم ترین مسئولیت های واحد بازرسی اعلام کرد و اظهار داشت: مراقبت و نگهداشت ایمن شبکه و انشعابات از اهمیت بالایی برخوردار است و کوتاهی از آن موجب خسارت جانی و مالی جبران ناپذیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: پایش و کنترل شبکه و انشعابات گاز مطابق با آخرین استانداردهای شرکت ملی گاز ایران؛ به صورت دوره ای و منظم؛ با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات نشت یاب انجام می شود.

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد؛ بازرسی 90 هزار و 705 عدد اتصالات فولادی، بیش از 92 هزار و 753 عدد اتصالات پلی اتیلن، 32هزار و 503 عدد کنتور و رگلاتور، 409 کیلومتر لوله فولادی و پلی اتیلن و 44 هزار و 213 عدد بازرسی از شیرآلات را از دیگر اقدامات واحد بازرسی فنی و ایمنی اعلام کرد.      

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز