خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی اصفهان خبرداد:

دستگیری قاتل دختر ۱۵ ساله در اصفهان پس از 6 ساعت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری فردی که دختری ۱۵ ساله را به قتل رسانده و متواری شده بود در کمتر از ۶ ساعت پس از وقوع این حادثه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: ساعت 8:30 صبح روز گذشته  پدر و مادری از اهالی حومه شهر اصفهان به کلانتری محل مراجعه و از مفقودی دختر 15 ساله خود خبر دادند که بلافاصله تحقیقات تخصصی ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی جهت یافتن این دختر نوجوان آغاز شد.
 
وی افزود: سرانجام با جستجوهای صورت گرفته در ساعت 14 بعد از ظهر جسد دختر در حالی که براثر خفگی به قتل رسیده بود در حاشیه محل سکونت وی کشف شد که بلافاصله با اطلاع از این موضوع  تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان در جریان تحقیقات با به دست آوردن سرنخ‌هایی از قاتل توانستند کمتر از  6 ساعت پس از وقوع حادثه این فرد که جوانی 25 ساله از اهالی محل سکونت دختر و دارای سه فقره سابقه کیفری بود را در حال فرار از منزلش دستگیر کنند.
 
وی افزود: پس از دستگیری  متهم تحقیقات از وی در حضور بازپرس ویژه قتل انجام گرفت که در نهایت وی به قتل دختر نوجوان اعتراف و عنوان کرد که او را به زور به محل کشف جسد کشانده و سپس به قتل رسانده است.
 
سرهنگ خسروی خاطر‌نشان کرد: تحقیقات جهت کشف ابعاد این پرونده و علت و انگیزه‌های وقوع قتل توسط قاتل در دست بررسی است.

کد خبر : ۴۴۴۶۵۹