خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

مدیریت ارشد استان حامی واحدهای اشتغال‌زاست

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: واحدهای تولیدی استان که با رویکردی صادرات محور بستر مناسبی را برای اشتغال جوانان کرمانشاهی فراهم کرده‌اند از حمایت ویژه مدیریت ارشد استان برخوردارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه،  رضا رحیمی اظهار داشت: خوشبختانه کرمانشاه از چندین واحد تولیدی موفق در حوزه‌های مختلفی همچون پتروشیمی، تولید سیمان، شیر و لبنیات، فرآوری محصولات کشاورزی و کاشی و سرامیک برخودار است که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با رویکردی صادرات محور مشغول فعالیت هستند.
 
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: این مجموعه‌های موفق خوشبختانه از ظرفیت اشتغال‌زایی خوبی نیز برخوردارند و جوانان بسیاری به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن‌ها مشغول به فعالیت شده‌اند.
 
وی‌تلاش برای رفع موانع تولید را نمونه بارز مشوق‌های معنادار برای واحدهای تولیدی موفق استان دانست و گفت: مدیریت ارشد استان طی این مدت با جدیت تمام و با شکل‌های گوناگون به دنبال رفع موانع موجود بر سر راه فرایند تولید در این مجموعه‌ها بوده و در این میان موفق شده‌ایم مشکلات برخی از این واحدها را با رایزنی‌های مداوم و استفاده از ظرفیت‌هایی همچون کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید حل کنیم.
 
این مدیر ارشد اقتصادی افزود: سازمان‌ها و ادارات مختلف مانند بانک‌ها، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، اداره مالیات و ... باید تعامل بهتری با این مجموعه‌ها برقرار کنند. تا روند توسعه این واحدهای تولیدی اشتغال زا متوقف نشود.
 
وی‌تصریح کرد: توسعه بیشتر این واحدها می‌تواند زمینه اشتغال بیشتر جوانان کرمانشاهی فراهم کند.
 
معاون استاندار عنوان کرد: هم اکنون برخی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان غیربومی در استان در حال فعالیت هستند که در صورت مشاهده پالس‌های منفی از سوی ادارات و سازمان‌های مختلف، سرمایه‌های خود را از استان خارج می‌کنند. 
 
این مدیر ارشد اقتصادی اظهار داشت: مدیریت ارشد استان خود را موظف می‌داند که در هر شرایطی به عنوان یکی حامی در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان باشد و برای رفع موانع تولید به آن‌ها کمک کند.

کد خبر : ۴۴۴۲۸۳