خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی تاکید کرد:

باید چالش‌های آموزش و پرورش مرتفع شود/ اتفاقات مثبت به خوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۱۹۲

فرماندار بندر انزلی گفت: در انزلی اتفاقات بسیار خوبی در حال شکل‌گیری است که متاسفانه درست اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، در ابتدای جلسه شورای آموزش و پروش گزارشاتی از اقدامات انجام گرفته در راستای مصوبات جلسات قبلی شورا، برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح راهیان‌نور، روند برگزاری امتحانات نیم سال اول و عملکرد نهضت سواد آموزی و ارتقاء رتبه شهرستان از 32 به 13 ارائه شد.

فرماندار بندرانزلی ضمن تقدیر از همکاران شرکت کننده در طرح شهاب، توفیقات بدست آمده در این طرح را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در انزلی اتفاقات بسیار خوبی در حال شکل‌گیری است که متاسفانه درست اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

وی ضمن تاکید بر این نکته که همه‌ ما از ضعف‌ها مطلع‌ایم، ایجاد دلگرمی در بین مردم و بازتاب اقدامات مثبتی که انجام می‌شود را هنر رسانه‌ها توصیف کرد.

عبدالصمد صفرنژاد در پایان  ابراز امیدواری کرد که کم‌کم نگرانی‌ها به سمت مسائل فرهنگی سوق پیدا کند و افزود: امروز باید بیشتر نگران عدم رشد درصد قبولی کنکور در شهرستان باشیم و بیشتر به مسائل آموزشی بپردازیم و در کنار آن می‌بایست چالش‌های آموزش و پرورش را به سبب اهمیت این مقوله شناسایی و با ایجاد انگیزه و پشتکار در صدد رفع این چالش‌ها برآییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز