خبرگزاری کار ایران

معاون درمان وزیر بهداشت مطرح کرد:

طرح نطام سلامت سبب رفع مشکلات بسیاری از مردم کم توان شده است

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۰۸۸

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: طرح تحول نظام سلامت، سبب رفع مشکلات بسیاری از مردم کم توان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حاجی آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کردستان در تالار ابن سینای این دانشگاه ضمن تقدیر از خدمات شایسته دکتر قدیمی افزود: خوشبختانه دکتر قدیمی در عرصه خدمات رسانی و حوزه سلامت از جان مایه گذاشتن و در این راستا شاهد تحولات شگرفی در توسعه این بخش بوده ایم.

وی به خدمات ارزنده دکتر قدیمی اشاره و تصریح کرد: در حوزه آموزش به حق مایه گذاشتند و خدمات فراوانی را ارائه دادند. همچنین انضباط مالی متداومی را در دانشگاه ایجاد کردند و این مایه افتخار برای مردم کردستان است.

معاون درمان وزیر بهداشت ابراز داشت: رتبه بندی و جایگاه ویژه این دانشگاه در عرصه های مختلف نمودی از تلاش های دکتر قدیمی و همکاران تلاشگر ایشان است.

آقاجانی با بیان اینکه توان مدیریت دکتر قدیمی ارزشمند است، اظهار داشت: لازم است که از این مدیریت توانمند در منصب دیگری بهره برد.

وی به رشد و توسعه ی حوزه سلامت اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به تحولات شایانی که در این حوزه شکل گرفته به طبع انتظارات مردم بالاتر می رود و امید است سرپرست جدید دانشگاه و همکاران اهتمام لازم را به خرج دهند.

معاون درمان وزیر بهداشت به همکاری تمامی دستگاه ها با این دانشگاه تاکید کرد و گفت: باید جهت تحقق اهداف بلند برنامه های فعلی را ادامه داد و به جد طرح تحول نظام سلامت پی گیر شود چرا که این طرح سبب رفع مشکلات بسیاری از مردم کم توان ما شده است.

به گفته وی عزم استوار و همکاری دستگاه ها سبب می‌شود دانشگاه علوم پزشکی مسیر ترقی را با قوت طی کند و موانع بر سر راه را با تدبیر  بتوان کنار گذاشت.

در ادامه دکتر طیب قدیمی سرپرست سابق دانشاه علوم پزشکی افرود: عملکرد ده سال و اندی اینجانب هدیه نظام و تلاش های نظام برای مردم در حوزه سلامت بوده است.

وی تمامی خدمات را مرهون تلاش همکاران و دستگاه ها خواند و از کلیه کارکنان این دانشگاه جهت همراهی تقدیر کرد.

در پایان سیامک واحدی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی ضمن تقدیر از فعالیت های شایان دکتر قدیمی به تشریح برخی از برنامه های خود پرداخت و اضافه کرد:  طرح تحول سلامت مقوله ی مهمی است که باید در استان تداوم داشته باشد و باید کاستی های حوزه آموزش را رفع کرد.

وی همچنین به اخلاق حسنه در دانشجویان اشاره و گفت: دانشجویان صرفا نباید به مدرک کسب شده اکتفا کنند بلکه باید به لحاظ شخصیتی نیز ارتقا یابند.

واحدی افزایش رشته‌های دستیاری را مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: باید پژوهش دغدغه همه باشد و در این جهت گام های استواری را برداشت. 

در ادامه این مراسم از خدمات دکتر قدیمی با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد و دکتر سیامک واحدی سکان این دانشگاه را به دست گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز