خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به مدیرکل آموزش و پروش استان صورت گرفت؛

واکنش نماینده کهگیلویه بزرگ به تنبیه بدنی دانش‌آموز چاروسایی

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۴۲۳

بدنبال تنبیه بدنی دانش‌آموز چاروسایی در کهگیلویه، نماینده این حوزه انتخابیه در پیامی مکتوب از مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خواسته است نسبت به این موضوع ، حساسیت ویژه ای داشته باشند.

به گزارش ایلنا از یاسوج ، متن نامه "عدل هاشمی پور " نماینده کهگیلویه بزرگ در این ارتباط خطاب به  زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

بدون تردید مهمترین و موثرترین کانون تربیت بعد از خانواده برای فرزند مدرسه است و کلاس درس محل تربیت، پرورش و سپس آموزش.

نیک می‌دانید که تنبیه بدنی از نظر روانشناسان٬ متخصصان و مشاوران مطرود و مذموم است و امروزه روش‌های نوین تربیتی و آموزشی و ایجاد انگیزه و روش‌های تشویقی در امر تعلیم و تربیت نهادینه شده و سیاست وزارت آموزش و پرورش٬ هوشمند سازی و مکانیزه نمودن فرایند تدریس و اجرای طرح تحول بنیادین است.

در چنین شرایطی جای بسی تاسف است که رابطه معلم و دانش‌آموز آن هم کلاس اول ابتدایی را  ترس٬ ارعاب و تنبیه با خط کش داغ رقم می‌زند. خبر کتک زدن دانش آموزان روستای شوتاور منطقه چاروسا مایه تأسف و تأثر عمیق این جانب شد.

گر چه عذرخواهی معلم و مسئولان آموزش و پرورش نوش دارو  بعد از مرگ سهراب و سهراب هاست اما انتظار دارم که ضمن بررسی جدی و برخورد قانونی و بدون اغماض این حرکت ناشایست، ترتیبی اتخاذ شود که فضای مدارس تلطیف٬ دوستانه و عاری از هر نوع تنبیه بدنی گردد و ریشه این عوامل شناسایی و تمهیدات لازم صورت پذیرد.

اینجانب به عنوان وکیل مردم ضمن دلجویی از این دانش آموز و خانواده ایشان خود را پیگیر حق و حقوق آنها می‌دانم و بدانید همواره دغدغه آموزش و پرورش و تربیت صحیح نسل جوان را داشته و دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز