خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

شرایط دریافت حقوق برخی پرسنل در طرح تحول سلامت سخت‌تر شده است

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۳۰۰

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از سخت‌تر شدن شرایط دریافت حقوق و مطالبات برخی کارکنان زیرمجموعه وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت خبرداد.

امام بخش قائدی به ایلنا در یاسوج گفت: همه برای طرح تحول سلامت زحمت کشیدند اما خیلی‌ها در این طرح شرایط شان تغییری نکرد و ممکن است سخت‌تر هم شده باشد.

وی افزود: در طرح تحول سلامت،حقوق برخی از پرسنل به نحو چشمگیری تغییر پیدا کرده و حقوق برخی دیگر  با وجود اینکه کارشان نسبت به گذشته دوچندان شده تغییر چندانی نکرده است.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به این سئوال که برای پرداخت حقوق نیروهای قراردادی و شرکتی با پیمانکار که در چندروزه گذشته اعتراضاتی داشته‌اند، اظهارداشت: پرداخت حقوق نیروهای قراردادی و شرکتی با پیمانکار بوده و قرار است بخشی از طلب پیمانکاران به صورت اوراق بهادار پرداخت شود.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: نیروهای شرکتی کمی عجول هستند اما متاسفانه شرایط نه در دانشگاه ما بلکه در وزارتخانه هم همین گونه است و پول نیست.

قائدی گفت: هنگام استخدام نیروهای شرکتی به آن‌ها گفته شده ممکن است چند ماه حقوق دریافت نکنند.

وی افزود: از‌‌‌ همان اول که کارگر خدماتی را می‌آورند به آن‌ها می‌گویند ممکن است چند ماه حقوق نگیرید باید با این مسئله کنار بیایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز