خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

عذرخواهی معلم از دانش‌آموز کلاس اولی و خانواده وی در چاروسا

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۲۷۵

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از تنبیه بدنی دانش آموز اول ابتدایی دبستان شوتاور چاروسا در کهگیلویه، معلم دانش‌آموز از دانش‌آموز کلاس‌اول و خانواده وی عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، این معلم چاروسایی که از تنبیه‌بدنی صورت گرفته دانش‌آموز خود بشدت نگران و ناراحت بود، از دانش آموز نیما اکرمی و خانواده وی عذرخواهی کرد.

" کامران ارزش خواه" معلم این دانش آموز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: وسایل آزمایشگاه از جمله خط کش نزدیک بخاری قرار داشته و گرم شدند و دانش آموز نیما اکرمی بصورت سهوی خط کش را برداشته و سوختگی سطحی در دستش پیدا شد.

وی گفت: از این سهل انگاری خود بسیار نگران و ناراحتم که دانش آموز و خانواده دچار این حادثه شد.

رئیس آموزش وپرورش چاروسا در کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: با حضور در مدرسه ابتدایی شهید استاد روستای شوتاور و صحبت با معلم و دانش‌آموزان پایه اول و همکلاسی دانش آموز نیما اکرمی سوختگی دست و اینکه تنبیه بدنی انجام گرفته در حال بررسی است.

محمد شکوهی گفت: براساس تحقیقات اولیه سهل انگاری در کلاس درس صورت گرفته و موضوع با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: پرونده ای در این زمینه تشکیل وپیگیری تخصصی در حال انجام است.

رئیس آموزش وپرورش چاروسا و جمعی از کارکنان این اداره پس از حضور در مدرسه به خانه دانش‌آموز اکرمی رفته واز آنان دلجویی کردند.

مدیر کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تحقیقات ویژه جهت چگونگی سوخته شدن دست این دانش آموز وعمدی یا سهوی بودن آن ادامه دارد..

هادی زارع پور افزود: کمیته ای جهت پیگیری وبررسی موضوع به منطقه چاروسا اعزام وبررسی لازم انجام خواهد شد

وی گفت: معلم این مدرسه از دانش آموز و خانواده آنان عذرخواهی نموده و اکنون هیچگونه مشکل و نگرانی در این ارتباط وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از چاروسا، خانواده دانش آموز نیما اکرمی اعلام داشتند که هیچگونه نگرانی و یا شکایتی از معلم فرزندشان ندارند.

چاروسا از بخش های شهرستان کهگیلویه بزرگ محسوب می شود که با دهدشت مرکز شهرستان حدود 90 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز