خبرگزاری کار ایران

با تشرف وزیر ارشاد به حرم رضوی؛

برنامه‌های پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۱۳۹

دبیر شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی و سخنگوی پایتخت فرهنگی جهان اسلام گفت: همزمان با آغاز سال 2017 با سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مشهد برنامه‌های پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، سیدسعید سرابی با بیان این خبر افزود: در آغاز سال میلادی روز دوشنبه 13 دی ماه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان رضوی و اعضای شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی مشهد 2017 به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در ادامه این برنامه ها زنگ پایتخت فرهنگ اسلامی در یکی از مدارس مشهد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان رضوی به صدا در خواهد آمد.
 
سید سعید سرابی از رونمایی یک المان در این روز خبر داد و گفت: المان میدان شهدا پس از این که زنگ 2017 نواخته شد با حضور مسئولان رونمایی می شود.

وی افزود: شورای سیاستگذاری پایتخت فرهنگ اسلامی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانداری خراسان رضوی برگزار می شود. در این جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه های پایتخت فرهنگی جهان اسلام و افتتاحیه آن در 5 بهمن ماه ارائه می شود.

دبیر شورای برنامه ریزی و هماهنگی و سخنگوی پایتخت فرهنگی جهان اسلام اظهار داشت: همچنین در این روز دیدار با علما روحانیون و اساتید دانشگاه نیز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز