خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان خبرداد:

همدان جزو سه استان برتر کشور در اشتفال‌زایی

استاندار همدان گفت: همدان جزو سه استان برتر کشور در بحث اشتفال‌زایی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، محمدناصر نیکبخت با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی را جزو مبنای اصلی کارها قرار داده‌ایم، گفت: هم اکنون در اشتغالزایی همراه با استان مرکزی و آذربایجان غربی جزو سه استان برتر کشور هستیم و نرخ بیکاری همدان نیز 8 درصد است.

وی از رفتار برخی افراد و دستگاه‌های اجرایی در خودداری از سرمایه‌گذاری‌ها ابراز تاسف کرد و افزود: دلم از این رفتارها خون است اما با این وجود سربلند هستم به خاطر تلاشی که پشت میز دارم و همت مردم همدان که همیشه مرا تشویق کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از موانع سرمایه‌گذاران من و مردم نیستند بلکه تصور می‌کنند با این رفتار دولت زمین می‌خورد و معتقد هستند که نکند دولت قدم بلند بردارد و خدمت شایسته داشته باشد.

وی افزود: طرح تحول نظام سلامت یکی از افتخارات ماندگار دولت است که نزد مردم سربلند شد و به لطف پروردگار و فرصت ایجاد شده از فرجام نیز تا اسفندماه امسال راه آهن به همدان می‌رسد.

نیکبخت در ادامه با تاکید بر حمایت جدی از بخش خصوصی گفت: برای سرمایه‌گذار حاضرم تا دروازه شهر به استقبال بروم ، بر پیشانی او بوسه بزنم و فرش قرمز زیر پایش پهن کنم.

جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مجتبی خالصی رئیس امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور ، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و مسئولان اجرایی استان همدان برگزار شد.

کد خبر : ۴۴۳۱۲۴