خبرگزاری کار ایران

عبدی به ایلنا خبر داد:

کشف ۵۹ تخلف صنفی در بیش از ۳۱۲ مورد بازرسی از اصناف در بوکان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی بوکان بررسی شد.

حسن عبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در بوکان با اشاره به آمار و عملکرد آذرماه این اداره اظهار داشت: در این مدت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات هیئت‌مدیره اتحادیه طلافروشان و هیئت‌مدیره اتحادیه خدمات فنی خودرو انجام و انتخابات دو اتحادیه طلافروشان و خدمات‌فنی خودرو برگزار شد.

وی، اخذ قیمت انواع کالاهای خوراکی و غیر خوراکی در گروه کالایی از بازار آزاد بوکان را از سایر اقدامات آذرماه عنوان کرد.

عبدی گفت: در این مدت، پایش و نظارت بر صدور ۸۸ فقره پروانه کسب صنفی تولیدی، فنی، خدماتی و توزیعی توسط اتحادیه‌های صنفی شهرستان بوکان نیز صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان از تعداد ۳۱۲ بازرسی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در ماه گذشته ۵۹ تخلف به ارزش ۴۳ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۵۵۰ ریال در این شهرستان کشف شد.

وی بیان کرد: بازرسان فعال در بخش آرد و نان در این ماه از ۱۳۸ واحد نانوایی بازرسی به عمل آورده و ۵۴ فقره تخلف را کشف و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

عبدی با اشاره به صدور یک جواز تاسیس در این شهرستان اظهار داشت: در ماه گذشته یک مجوز تاسیس با سرمایه هفت هزار و ۱۷۰ میلیون ریال و اشتغال هفت نفر صادر شد.

وی از بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی و طرح در کار گروه رفع موانع تولید بوکان خبر داد و افزود: علاوه بر آن بررسی و تایید درخواست‌های سوخت واحدهای صنعتی و معدنی به تعداد ۷۵ فقره و معرفی به شرکت نفت شهرستان می‌اندوآب و بوکان نیز صورت گرفت.

به گفته عبدی، پایش و بازدید تخصصی از تعداد ۴۸ واحد صنعتی شهرستان، صدور پیشرفت فیزیکی برای تمدید جواز تاسیس به تعداد سه واحد صنعتی، بررسی و مطالعه سند توسعه صنعتی، معدن و تجارت شهرستان بوکان در سال گذشته و نیز آماده کردن سند توسعه صنعتی، معدن و تجارت امسال از سایر اقدامات بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان با اشاره به اقدامات بخش فرش این اداره افزود: در ماه گذشته ضمن صدور یک فقره پروانه تولید غیرمتمرکز فرش دستباف با مدیریت متمرکز، بازرسی مشترک به همراه تامین اجتماعی و اتحادیه فرش دستباف به تعداد ۲۳۲ فقره انجام شد.

کد خبر : ۴۴۲۶۶۴