خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان تاکید کرد:

نقش‌کلیدی رسانه‌ها برای آگاهی‌دادن به مردم در برخورد با بحران آسانسور

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۶۱۶

استاندار کردستان با اشاره به نقش کلیدی رسانه‌ها جهت آگاهی مردم در برخورد با بحران آسانسور و افزود: رسانه ها باید در راستای کاهش خطرات آسانسور نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در جلسه شورای استاندارد که با حضور معاون سازمان ملی استاندار کشورو دستگاه های متولی در استانداری کردستان برگزار شد با اشاره به نقش کلیدی رسانه جهت آگاهی مردم در برخورد با بحران آسانسور و افزود: رسانه ها باید در راستای کاهش خطرات این مسئله نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

وی تصریح کرد: برای طراحی و نصب یک آسانسور روندی نیاز است که باید طراح و مجری نسبت به نصب آسانسور احساس مسئولیت بیشتری کند.

زاهدی با تاکید بر بازرسی های دوره ای در زمینه نصب آسانسور افزود: حتی الامکان شرکت‌های حقوقی عهده دار این بازرسی ها باشند تا در صورت بروز مشکلات بتوانند پاسخگو باشند.

وی ایمن بودن آسانسورها را به لحاظ استاندارد مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: همانند یک خلبان که امکان سقوط منجر به از بین رفتن هواپیما می‌شود در این رابطه هم یک پیشامد می تواند نتایج جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز