خبرگزاری کار ایران

مدیر نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان خبرداد:

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعتی دام و طیور در اصفهان با حضور 14 شرکت خارجی

مدیر نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعتی دام و طیور در این شهرستان با حضور 14 شرکت خارجی خبرداد.

به گزارش ایلنا، مهدی لطیفی گفت: شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، ترکیه وجمهوری چک در 150 مترمربع فضای نمایشگاهی در پاویونی با همکاری انجمن کشاورزی آلمان در این رویداد بین‌المللی شرکت می‌کنند.

لطیفی افزود: این شرکت‌ها خدمات و محصولات خود را در زمینه ژنتیک، فناوری ساخت سالن‌های نگهداری حیوانات، سامانه‌های دفع فضولات، تجهیزات‌شناسایی و نشان‌گذاری دام و طیور، کیسه‌های‌نگهداری علوفه، بهداشت و سلامت دام و سیستم های سبُک صنعت طیور ارایه می دهند.

مدیر بخش هماهنگ کننده امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان افزود: همچنین هفت  سمینار تخصصی با سخنرانی استادان دانشگاه های آلمان و اتریش با موضوع های روش افزایش تولید شیر، فناوری ها و نحوه پرورش دام های شیرده، چالش های موجود در سلامت طیور، ژنتیک و پرورش دام همزمان با این نمایشگاه برگزار می شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی‌صنعت دام، طیور و دامپزشکی‌اصفهان 13 تا 16 بهمن امسال در نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۴۴۲۴۵۲