خبرگزاری کار ایران

با اجبار معاون فرهنگی دانشگاه رازی به استعفا؛

17 نشریه دانشجویی، 12 انجمن علمی و یک تشکل اصلاح‌طلب فعالیت‌های خود را تعلیق کردند

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۰۶۲

کانون‌های فرهنگی و نشریات فعال دانشگاه نیز در بیانیه‌های جداگانه‌ای به همین نتیجه رسیدند که در فضای کنونی فعالیت دانشجویی چشم‌انداز روشنی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پی فشارهای صورت گرفته برای استعفای معاون فرهنگی دانشگاه رازی، چند تشکل و نشریه این دانشگاه به اعتراض فعالیت خود را متوقف کردند.

در بیانیه این تشکل ها آمده است مدت کوتاهی بود که با حضور معاونت محترم فرهنگی موانع دیرینه فعالیت‌های انجمن‌های علمی برداشته شده بود و انجمن‌ها به پشتوانهٔ مدیران فرهنگی به تکاپوی فعالیت و تلاش فرهنگی و علمی افتاده بودند و در تدارک نشریات و سمینارهای مختلف بودند. حضور ایشان نه تنها باعث رونق انجمن‌های علمی شده بود، بلکه نشریات زیادی نیز علاقه‌مند به فعالیت شدند و استقبال شدید دانشجویان از کارگاه نشریات و همچنین تعداد بالای درخواست‌های جدید نشریه نیز نشان داد که حضور مدیران جدید فرهنگی دانشجویان را به شدت به فعالیت‌های فرهنگی و مطبوعاتی علاقه‌مند کرده است.

 متأسفانه فضای تهمت و ارعاب پیش از صدور بیانیه و تهدیدهای پس از آن، هر گونه امنیت و آرامش را از فعالان دانشجویی این دانشگاه سلب کرده است.

کانون‌های فرهنگی و نشریات فعال دانشگاه نیز در بیانیه‌های جداگانه‌ای به همین نتیجه رسیدند که در فضای  کنونی فعالیت دانشجویی چشم‌انداز روشنی ندارد.

این بیانیه را انجمن دانشجویان دانشگاه عدالت گرای رازی دانشگاه به عنوان تنها تشکل اصلاح طلب دانشگاه، کانون های فرهنگی، هفده نشریه دانشجویی و دوازده انجمن علمی امضا کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز