خبرگزاری کار ایران

به میزبانی بندر خمیر برگزار شد؛

چینوی گلستان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۹۲۱

تیم چینوی گلستان عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا از بندر خمیر ، درآخرین روز مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور در بندرخمیر، که با قضاوت مسعود حمدانی پور و سید علی اکبر صدر داوران بندرعباسی برگزار شد، تیم چینوی گلستان توانست در مقابل سیمان هرمزگان الف به برتری دست یابد و قهرمانی دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور را از آن خود کند.

بر اساس این گزارش، در ست اول این بازی تیم شرکت چینوی گلستان که از ابراهیم سنسبیلی و آرش وکیلی سود می برد مقابل سیمان الف با ترکیب رضا نائینی و رحمان رئوفی غلبه کرد و در ست دوم نیز در یک رالی نفس گیر تیم چینوی گلستان توانست با نتیجه 25 بر 24 بر سیمان الف غلبه کند و قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کند.

 در دیدار رده بندی نیز تیم سیمان هرمزگان ب بر تیم بهره برداری متروی تهران با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و مقام سوم این مسابقات را از آن خود کند.

در این دوره از مسابقات که با شرکت 16 تیم در شهر ساحلی بندر خمیر و به میزبانی سیمان هرمزگان انجام شد، چهار نفر جهت اعزام به مسابقات جهانی 2017 کارگران در لتونی به تیم ملی والیبال ساحلی کارگران کشور دعوت خواهند شد.

قابل ذکر است در دوره گذشته تیم‌های گلستان هرمزگان و تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

کسری غفوری دبیر سازمان والیبال ساحلی کشور در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت:بندر خمیر هم از لحاظ جغرافیایی و هم به جهت امکانات ،دارای پتانسیل و ظرفیت های خوبی در زمینه برگزاری ورزشهای ساحلی در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهر اردوهای تیم ملی در رده های مختلف سنی در این شهر برگزار خواهد شد. 

مهندس رحمانزاده مدیرعامل کارخانه سیمان هرمزگان در خصوص چرایی میزبانی دو دوره متوالی این شرکت نیز گفت:صنایع سیمان هرمزگان علاوه بر تولید ،گوشه چشمی به فعالیتهای اجتماعی داشته و برگزاری‌چنین مسابقاتی، کمک شایانی در تقویت جسمی و روانی کارکنان و همچنین مردم منطقه خواهد داشت.

وی همچنین گفت: در یک مجموعه تولیدی دو عنصر روحی و جسمی می توانند در راندمان تولید موثر باشند و ورزش عامل نشاط روحی و اجتماعی است که در صورت تلفیق این دو با هم، مجموعه تولیدی خوبی خواهیم داشت.

رحمانزاده در خاتمه یادآور شد: منطقه هرمزگان بالاخص شهر بندرخمیر مستعد برنامه‌های ورزشی ساحلی در کشور است و در صورت توجه مسئولان استانی و کشوری به این بندر و ایجاد زیرساخت های مناسب در سال‌های آتی این شهر یکی از قطب‌های ساحلی ایران خواهد شد.

جواد محمودی شهردار بندرخمیر نیز یکی از برنامه های خود را ایجاد پایگاه ورزش ساحلی و آبی کشور در این شهر خواند و یادآوری کرد:شهر بندرخمیر علاوه بر برگزاری مسابقات ساحلی، در چندین دوره گذشته میزبانی ورزش‌های آبی در سطح استان بوده است و شهرداری خمیر تصمیم جدی در راستای ایجاد یک پایگاه مناسب جهت برگزاری مسابقات آبی و ساحلی را دارد. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل کارخانه سیمان و شهرداری با فراهم کردن این زیرساخت‌ها باعث بالا رفتن انگیزه و روحیه عمومی جامعه شود.

گفتنی است در اختتامیه این مسابقات که با حضور دکتر امیرحسینی رئیس فدراسیون کارگران کشور ، بیژن شفیع خراسانی نائب رئیس این فدراسیون، دانشور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، سلیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، الهامی رئیس هیات والیبال استان هرمزگان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد به تیم های برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز