خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار لرستان خواستار شد:

توجه به رویکرد جامع در تهیه و اجرای طرح‌های ترافیکی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در جلسه شورای ترافیک استان خواستار تهیه و اجرای طرح‌های ترافیکی با رویکرد جامع شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، شاپور پولادی در جلسه شورای ترافیک استان خواستار تهیه و اجرای طرح‌های ترافیکی با رویکرد جامع شد و اظهار داشت: چنانچه در اجرای طرح‌ها به تمام ابعاد و جوانب توجه نشود، نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد.

وی تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر ایلام را یک ضرورت دانست و ابراز داشت: پس از نهایی شدن طرح جامع شهر، تهیه طرح جامع ترافیک نیز باید توسط شهرداری ایلام تهیه و اجرا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این جلسه با اشاره به این نکته که قوانین و مقررات باید قابلیت اجرا داشته باشند و مقررات ترافیکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند، ابراز داشت: در زمان تصمیم‌گیری در خصوص مقررات ترافیکی شهر ایلام بایستی قابلیت اجرای آنها و کسب رضایت‌مندی مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی به اهمیت سیستم هوشمند ترافیک اشاره و ابراز داشت: با اجرای سیستم هوشمند ترافیک، بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر ایلام مرتفع خواهد شد.

رئیس شورای ترافیک استان ایلام در خصوص طرح‌های ترافیکی طرح شده در جلسه گفت: این طرح‌ها ابتدا بایستی به صورت آزمایشی اجرا و پس دریافت بازخورد مثبت آنها نهایی شوند.

وی همچنین خواستار اجرای طرح ترافیکی زمستانی در شهرهای استان به خصوص شهر ایلام شد و گفت: لایروبی مسیل‌ها و جداول شهرها در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد.

پولادی در خصوص عملکرد تاکسی داران گفت: صلاحیت عمومی رانندگان تاکسی‌ها باید مورد بررسی و تأیید قرار گیرد و با افراد متخلف به شدت برخورد شود.

کد خبر : ۴۴۱۸۳۱