خبرگزاری کار ایران

با تقدیر از زحمات ۱۸ ساله آذین‌فر؛

حق‌جو به عنوان دبیرکل جدید اتاق ارومیه انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۷۴۰

مراسم تکریم و معارفه دبیر کل جدید اتاق ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ارومیه،پس از انتخاب ابراهیم حق جو به عنوان دبیر کل جدید اتاق ارومیه امروز مراسم تکریم ومعارفه وی و رضا آذین فر  دبیر کل اسبق این اتاق برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسن انتظار رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه ضمن تشکر از زحمات 18 ساله رضا آذین فر، دبیرکل اسبق اتاق ارومیه اظهار داشت: از این پس ابراهیم حق جو، بعنوان دبیرکل جدید اتاق ارومیه منصوب می شود.

در ادامه این جلسه رضا آذین فر دبیرکل اسبق اتاق ارومیه ضمن تبریک به دبیرکل جدید برای تمامی همکاران آرزوی موفقیت کرد.

صمدپور سلطانی،نایب رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن وکشاورزی ارومیه نیز با تشکر از زحمات  رضا آذین فر، آرزوی موفقیت و سربلندی را برای ایشان خواستار شد.

در ادامه این جلسه،ابراهیم حق جو دبیر کل جدید اتاق ارومیه ضمن آرزوی توفیق برای رضا آذین فر اظهار داشت : در خصوص بحث سرمایه اجتماعی ، اندازه گیری سرمایه اجتماعی با سه شاخص اندازه گیری اعتماد،مشارکت و همیاری می باشد.در هر کشور و یا هر مجموعه ای هر شاخصی در سطح بالاتری باشد آن شاخص به عنوان شاخص توسعه یافتگی آن مجموعه تلقی می شود.

وی افزود : این شاخص می‌تواند  بین دو نفر یا برای خانواده یا برای یک مجموعه یا یک سازمان مورد استفاده قرار بگیرد و بهره وری آن مجموعه را بالا ببرد لذا ما به عنوان عضوی از این سازمان بایستی توجه ویژه ای به این سه شاخص داشته باشیم تا بتوانیم بهره وری این سازمان را بالا ببریم.

در انتهای این مراسم با تقدیم لوح تقدیر از طرف اتاق ارومیه از زحمات رضا آذین فر تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز