خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال مازندران خبرداد:

صدور بیش از یک میلیون شناسنامه جدید در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۶۵۶

مدیرکل ثبت احوال مازندران، گفت: از ابتدای شروع این طرح تاکنون یک میلیون و 100 هزار نفر از جمعیت استان شناسنامه جدید گرفتند که تا پایان سال هم 60 هزار شناسنامه به این تعداد افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علی رجبی در دیدار کارکنان ثبت احوال مازندران با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران که به مناسبت سوم دی ماه روزملی ثبت احوال برگزار شد، اظهار داشت: 29 اداره ثبت احوال در مازندران وجود دارد و در مناطق محروم دودانگه، چهاردانگه، کجور، بندپی شرقی، بندپی غربی و گتاب نیز از اداره ثبت احوال برخوردار هستند.

وی افزود: با توجه به مراجعات فراوان مردم به این اداره مقرر شد تا به زودی اداره ثبت احوال در سرخرود نیز به بهره برداری برسد.

مدیرکل ثبت احوال مازندران با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون 1 میلیون و صد هزار نفر به این اداره کل مراجعه کردند ، گفت: سال 94 اداره کل ثبت احوال مازندران رتبه سوم را در کشور کسب کرد.

وی به ثبت به موقع ولادت و وفات از سوی این اداره کل اشاره کرد و افزود: امسال 8/99 ولادت و 4/99 فوت در استان مازندران به موقع ثبت شده است.

رجبی از صدور 24 ساعته شناسنامه در استان خبر داد و گفت: 680 هزار نفر در سالجاری برای اخذ کارت ملی هوشمند ثبت کردند.

وی افزود: تعداد دو هزار و 700 شرایط اخذ کارت ملی هوشمند را دارند که از این میزان تاکنون یک میلیون و 200 هزار نفر از کارت ملی هوشمند برخوردار شدند.

رجبی با اشاره به صدورشناسنامه مکانیزه نوین و اینکه ثبت احوال نوین دروازه دولت الکترونیکی است ، ادامه داد:تاکنون یک میلیون و 100 هزار نفراز جمعیت استان شناسنامه جدید گرفتند که تا پایان سال هم 60 هزار تا به این میزان افزوده می شود.

وی ، افزود: نزدیک به صد دستگاه دولتی وهمچنین 92 پیشخوان و 30 دستگاه پست در سطح استان در جهت صدورکارت هوشمند با ثبت احوال همکاری می کنند.

رجبی از ثبت 37 هزار ولادت دراستان خبرداد و گفت: این میزان ولادت نسبت به مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال ثبت مازندران ادامه داد:ازدواج نسبت به سال گذشته 2 درصد وطلاق نسبت به سال گذشته چهاردهم دصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز