خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:

هوای امروز مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۴۰۲

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هوای روز یکشنبه مشهد با عدد شاخص ۱۳۲ پی.اس.آی در وضعیت هشدار قرار دارد.

حمید صالحی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه چهار ایستگاه روز یکشنبه مشهد در وضعیت هشدار برای تمامی گروه‌ها است، اظهار کرد: ایستگاه لشکر با عدد شاخص ۱۷۱ پی.اس.آی آلوده‌ترین منطقه امروز مشهد است.

وی افزود: بعد از لشکر ایستگاه‌های خیام جنوبی، نخریسی و خیام شمالی به ترتیب با عدد شاخص ۱۵۸، ۱۵۲ و ۱۵۱ پی اس آی از دیگر مناطق ناسالم امروز برای تمامی گروه‌ها هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در رابطه با دیگر ایستگاه‌های آلوده مشهد تصریح کرد: ایستگاه ماشین ابزار با ۱۴۸، تقی‌آباد با ۱۴۳، حرم‌رضوی با ۱۳۵، الهیه با ۱۳۰، مفتح و صدف با ۱۲۸، سرافرازان و سجاد با ۱۲۷، سمزقند با ۱۲۱، امامیه و آوینی با ۱۱۹ پی.اس.آی از جمله ایستگاه‌های ناسالم امروز برای گروه‌های حساس به شمار می‌روند.

وی تاکید کرد: با توجه به وجود آلاینده‌های مضر در مناطق آلوده، از کلیه گروه‌های حساس از قبیل کودکان، زنان باردار، سالمندان و بیماران قلبی تنفسی تقاضا داریم در این مناطق حضور پیدا نکنند و در صورت لزوم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، همچنین عموم مردم از تردد در مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد تا حد الامکان پرهیز کنند.

صالحی تنها یک ایستگاه یکشنبه مشهد را سالم عنوان کرد و ادامه داد: ایستگاه خاقانی با عدد شاخص ۶۴ پی.اس.آی سالم‌ترین منطقه امروز مشهد محسوب می‌شود که وجود فقط یک ایستگاه سالم در دومین کلان‌شهر کشور، هشداری جدی برای تمامی افراد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز