خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگاه عمومی فهرج خبرداد:

اختلاف خانوادگی در فهرج منجر به مرگ 10 نفر شد

رئیس دادگاه عمومی فهرج از قتل 10 نفر در فهرج استان کرمان به دلیل اختلافات خانوادگی خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی دادگستری استان کرمان، ابوذر داوریان از قتل 10 نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج در شرق استان کرمان خبر داد و افزود: در این رابطه چهار نفر مجروح شدند که در بیمارستان پاستور بم بستری هستند.

وی اظهار کرد: دستورات قضایی لازم برای دستگیری قاتل صادر شده و رسیدگی به این پرونده با جدیت در دستور کار دستگاه قضایی است.

وی گفت: انگیزه و علت اصلی این جنایت، اختلافات خانوادگی بوده که قاتل با همسر و خانواده همسرش داشته است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج افزود: قاتل (ش . ن) جوانی 26 ساله و دارای سابقه کیفری است و از یک سال و نیم قبل با شخصی به نام (ر. د) ازدواج می‌کند که از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی بوده است.

وی بیان کرد: قاتل حوالی ساعت 17 الی 18 مورخ دوم دی ماه (روز گذشته) با مراجعه به درب منزل پدر همسرش که دختر خاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل و قتل پدر همسرش می‌کند.

داوریان گفت: قاتل سپس به داخل منزل می‌رود و تمامی افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله می‌بندد که متاسفانه با توجه به اینکه تعدادی از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده‌اند آمار کشته‌ها افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: در این حادثه تلخ متاسفانه 10 نفر از جمله پدر، مادر، تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل می‌رسند و تعداد چهار نفر برای درمان به بیمارستان پاستور بم اعزام شده‌اند.

این مقام قضایی تاکید کرد: تمامی مطالب مطرح شده در این خصوص در فضای مجازی به غیر از مطالب فوق نادرست است.

مرکز شهرستان فهرج در 260 کیلومتری شرق کرمان است.

کد خبر : ۴۴۰۷۲۵