خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار بوشهر مطرح کرد:

طرح امید می‌تواند جامعه را در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح امید در سراسر این استان گفت: طرح امید می‌تواند جامعه را در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست هماهنگی اجرای مرحله دوم طرح امید در استان بوشهر افزود: سرمایه‌های اجتماعی یکی از ارزشمندترین دارایی‌های هر کشور است و در استان بوشهر دولت توانسته با اجرای طرح امید اجتماعی نتیجه خوبی در این بخش بگیرد.
 
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه نشاط و امید رکن اصلی داشتن یک جامعه پویاست لذا در این طرح در راستای تحقق این دو مهم برنامه‌ریزی شده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی با عملکرد مناسب خود برای اجرای این طرح مانند مرحله اول می‌توانند بازوی موفقیت طرح امید در مرحله دوم باشند.
 
گراوند افزود: این طرح بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است و با اجرای این طرح می‌توان جامعه را در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه کرد.
 
وی اظهارداشت: سازمان‌های مردم نهاد متشکل از افراد خوش فکری هستند که دغدغه توسعه، پیشرفت و حل مشکلات را دارند و باید بیش از پیش حمایت شوند‌.
 
گراوند اضافه کرد: مردم سیمای دولت را در اقدام‌ها و پیگیری‌های بخشداران و مدیران می‌بینند و باید آنان در راستای رضایت مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند.
 
وی گفت: در اجرای مرحله دوم طرح امید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای اجرای طرح‌ها استفاده می‌شود و دستگاه‌ها نیز باید سازمان‌های مردم نهاد را حمایت کنند.

کد خبر : ۴۴۰۰۷۳