خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان:

لرستان یکی از جوانترین ناوگان های اتوبوسی کشور را در اختیار دارد

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۰۰۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: استان لرستان یکی از جوانترین ناوگان های اتوبوسی کشور را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، علی زندی فر در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران استان لرستان افزود: متوسط عمر ناوگان باری در کشور 15.7 درصد است که این میزان در استان لرستان 14.6 درصد را شامل می شود.

وی با بیان اینکه لرستان یکی از جوانترین ناوگان های اتوبوسی کشور را در اختیار دارد، اظهار داشت: متوسط عمر ناوگان اتوبوسی در کشور 10.4 درصد است که این میزان در لرستان 6.8 درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان با بیان اینکه نوسازی ناوگان مینی بوس لرستان در دستور کار و پیگیری است، ادامه داد: همچنین عمر ناوگان مینی بوس در کشور 23.2 درصد است که این میزان در لرستان 28.4 است.

زندی فر با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان سواری حوزه حمل و نقل روستایی در دستور کار است، تصریح کرد: عمر ناوگان سواری کرایه در کشور 9.6 درصد است که این میزان در لرستان 10.9 درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان با بیان اینکه 2600 دستگاه سواری سمند برای نوسازی این نواگان در محدوده حمل و نقل روستایی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این تعداد به صورت شناور در نظر گرفته شده و به هر تعداد که بخواهیم می توانیم جذب کنیم.

زندی فر با اشاره به اینکه 80 درصد مبلغ این سواری ها به صورت تسهیلات 4 درصد و 20 درصد از آن آورده شخص است، افزود: حدود 5 تا 6 میلیون تومان از هزینه این سواری ها به عهده شخص است.

وی یادآورشد: افراد می توانند با استفاده از کارت هوشمند خود برای ثبت نام و دریافت این سواری ها اقدام کنند.

118 نقطه حادثه خیز در جاده های لرستان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز