خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبرداد:

دستگیری قاتل فراری در ایرانشهر توسط ماموران انتظامی

فرمانده انتظامی ایرانشهر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در عملیات پلیس در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پانزدهم مهرماه سال جاری، خبر نزاع و درگیری با چاقو بین دو جوان در یکی از خیابان‌های شهرستان ایرانشهر به مرکز 110 اعلام که بلافاصله ماموران کلانتری 13 به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد جوانی 18 ساله در پی نزاع، بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح شده که پس از انتقال به بیمارستان، با وجود تلاش تیم پزشکی فوت می‌کند.

وی ادامه داد: در بررسی میدانی و پایش‌های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد بین مقتول و قاتل قبل از زمان حادثه اختلافات مالی مطرح بوده، که پس از گذشت مدتی در یک درگیری با ضربه چاقوی قاتل مجروح می‌شود.

جلیلیان تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران پلیس آگاهی پس از انجام کار اقدامات پلیسی، قاتل فراری را مورد شناسایی قراردادند و با هماهنگی مقام قضایی، متهم را در مخفیگاهش در یکی از روستای این شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی به قتل مردم جوان اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.
 
وی خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با نیروی انتظامی است.

کد خبر : ۴۳۸۹۸۵