خبرگزاری کار ایران

با اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان؛

بارش برف سنگین مدارس اردبیل را تعطیل کرد

به دلیل بارش برف و برودت هوا و براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان مدارس در برخی نواحی و مناطق اردبیل تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، به دنبال بارش برف و برودت هوا و براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان مدارس در برخی نواحی و مناطق اردبیل تعطیل شد تا دانش‌آموزان بعد از 3 روز تعطیلی، روز یکشنبه را نیز با تعطیلی سپری کنند.
 
براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل روز یکشنبه، 28 آذرماه در سری قبل از ظهر در اردبیل، خلخال، سرعین، کوثر، خورش رستم، شاهرود، نمین، نیر و هیر تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.
 
بر همین اساس در ارشق، لاهرود و مشگین‌شهر نیز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل بوده و دانش‌آموزان در این نواحی و مناطق خانه‌نشین می‌شوند.
 
علاوه بر مدارس برخی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سطح استان نیز کلاس‌های خود را با تاخیر شروع خواهند کرد و کلاس‌های دانشگاه محقق اردبیلی در روز 28 آذرماه نیز تا ساعت 12 ظهر تعطیل است و شروع کار کارمندان نیز ساعت 10 صبح است.
 
تمامی کلاس‌های دانشگاه پیام نور اردبیل از ساعت 10 شروع خواهد شد و کلاس‌های قبل از ظهر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز تعطیل بوده و کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، سرعین و نیر نیز تا ساعت 12 تعطیل بوده و ساعت حضور کارکنان این دانشگاه ساعت 10 اعلام شد.
 
موج دوم سامانه بارشی و سرد که از عصر امروز وارد استان اردبیل شده چهره زمستانی به پاییز اردبیل داده و اختلالاتی را در کارهای روزمره مردم به دنبال داشته است که براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بارش برف به طور متناوب در استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت اما سرمای هوا تا پایان هفته در استان تداوم می‌یابد.

کد خبر : ۴۳۸۷۷۸