خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد بیشترین میزان کاهش نرخ تلفات انرژی را در کشور به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۰۱۵

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت توزیع نیروی برق این استان موفق شد بیشترین میزان کاهش نرخ تلفات انرژی را در کشور بخود اختصاص دهد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، نادرجانی‌پور در نشست بررسی پروژه‌های کاهش تلفات و خدمات امور مشترکین با اعلام خبر این موفقیت برای شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: نرخ تلفات انرژی در سال 93 عددی معادل 24 درصد بود که این نرخ در سال گذشته به 13 درصد رسید.

وی تعویض بیش از 11 هزار کنتور معیوب، جمع‌آوری بیش از 10 هزار انشعاب غیرمجاز، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی بطول بیش از 50 کیلومتر و فرهنگ‌سازی در حوزه مدیریت مصرف را از مهمترین اقدامات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای کسب این موفقیت عنوان کرد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود از رشد 8 درصدی مصرف برق توسط مشترکان در این استان خبر داد.

جانی پور گفت: میزان مصرف برق در هشت ماهه امسال در کهگیلویه و بویراحمد یک میلیون و 224 هزار مگاوات بوده است.

وی میزان مصرف برق در سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد را یک میلیون و 130 هزار مگاوات ذکر و خاطرنشان کرد: 12 پست فوق توزیع با 55 فیدر در این استان وجود دارد که باتوجه به گستردگی مناطق و طولانی بودن شبکه ها، تعداد پست های فوق توزیع و فیدرهای کنونی ناکافی است.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال‌جاری نیز تمام تلاش‌ها برای کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان درحال شکل گیری است.

جانی پور از مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد خواست همکاری‌های لازم برای مجموعه شرکت برق استان در زمستان امسال را داشته باشند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، 231 هزار مشترک در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز