خبرگزاری کار ایران

به منظور توانمندی‌های تولیدی و صادراتی؛

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کرمانشاه آغاز به کار کرد

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه صبح امروز آغاز بکار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، این همایش با حضور اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، سیدحسین میرشجاعیان معاون وزیر اقتصاد و دارایی، محمدرضا فیاض معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، سفرای کشورهای هندوستان و افغانستان، رایزن اقتصادی پاکستان، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی بغداد، دیالی و سلیمانیه عراق و جمعی از فعالین اقتصادی از کشورهای مختلف خارجی، آغاز به کار کرد.

در این همایش علاوه بر سخنرانی مسئولان در افتتاحیه، پنل‌های تخصصی مختلفی در حوزه‌های تجاری، زیرساخت و خدمات، کشاورزی و گردشگری تشکیل می‌شود.

همچنین عصر امروز نیز نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی استان کرمانشاه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گشایش می‌شود.

در این نمایشگاه سه روزه در قالب 70 غرفه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی استان در بخش‌های مختلف صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع کشاورزی، صنایع شیمیایی، صنایع دستی، صنایع ساختمانی و فولاد و ... به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.
 
نشست سفرای خارجی با فعالان اقتصادی و نشست مشترک تجار عراقی با فعالان اقتصادی از برنامه‌های روز دوم همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه است.

 

کد خبر : ۴۳۷۲۸۹