خبرگزاری کار ایران

بخشدار ری در گفت و گو با ایلنا اعلام کرد:

مصوبات بازدید فرماندار از بخش مرکزی ری اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۹۵۸

بخشدار مرکزی شهرستان ری اعلام کرد: مصوبات بازدید مشترک‌فرماندار و روسای ادارات شهرستان ری پس از تصویب در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ری عملیاتی می شود.

« حشمت الله پورمهدوی» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا افزود: در بازدید امروز هدایت اله جمالی‌پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری که معاونین برنامه‌ریزی- اداری، مالی و فنی- عمرانی وی و تعدادی از روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند، از تعداد 12 روستای بخش مرکزی این شهرستان بازدید شد.

وی گفت: عمده مشکلات و نیازهای این روستاها بحث‌های عمرانی، آموزشی و خدماتی بود که بر اساس دستور معاون استاندارتهران به ادارات مربوطه، مقرر شد راهکارهای حل این مشکلات همراه با اعتبارهای مورد نیاز ارایه شود.

به گفته بخشدارمرکزی شهرستان‌ری، این هیات از روستاهای اسلام‌آبادسیمان‌تهران، اسلام‌آباد نظامی، امین آباد، هفت دستگاه، کوره فرنگی، صالح آباد شرقی، کمیته، اندرمان،تقی آباد، غنی آباد، عمادآور و الیمون بازدید کردند.

پورمهدوی همچنین‌گفت: در این بازدید یک روزه، دهیاری روستای اندرمان (امامزاده‌ابوالحسن(ع)، ایستگاه پلیس  و مرکز درمانی روستای اسلام آباد سیمان تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.

بر پایه این گزارش، روسای ادارات بهداشت و درمان،آب و فاضلاب روستایی،امور آب، جهاد کشاورزی، برق، راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای،ورزش و جوانان،راهنمایی و رانندگی،اوقاف و امور خیریه، تعاون کار و رفاه اجتماعی،صنعت معدن و تجارت، آب و فاضلاب شهری،محیط زیست،آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان ری در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز