خبرگزاری کار ایران

به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود؛

همایش چشم‌انداز اقتصادی و سیاسی ایران و جهان پس از انتخابات آمریکا

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۴۶۱

"همایش تحلیل چشم انداز اقتصادی و سیاسی ایران و جهان پس از انتخابات آمریکا" شنبه بیستم آذرماه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان دبیر کمیسیون سیاستگذاری اتاق بازرگانی اصفهان با اعلام این خبر افزود :در این همایش که همراه با برگزاری پنل پرسش و پاسخ در جمع فعالان اقتصادی استان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزارمی شود؛ دکتر سید محمد صادق خرازی -سفیر سابق ایران در فرانسه و سازمان ملل متحد - و دکتر احمد توکلی -رییس پیشین مرکز پژوهش های مجلس شورا اسلامی- سخنرانی خواهندکرد.

سید رضا صفوی درخصوص علل برگزاری این همایش اظهار داشت: تجربه نشان داده که مناسبات ایران و آمریکا چه در دوران دموکرات ها و چه در زمان جمهوری خواهان تفاوت چشمگیری نداشته، اما نتیجه انتخابات اخیرآمریکا تقریبا تمام کنشگران اقتصادی و سیاسی جهان را متعجب ساخته و این سوال مطرح است با توجه به رفتارهای ناشناخته ترامپ ، سیاست های  درونی آمریکا در آینده چه تاثیری بر وضعیت اقتصادی و سیاسی ایران خواهد داشت و آیا برجام که نتیجه تمام توان ژئوپلیتیک امریکا بوده در دولت آینده آمریکا نادیده گرفته می شود؟  

دبیر کمیسیون سیاستگذاری اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: بررسی مشکلات ساختاری، فساد سیستماتیک، علل کاهش قابل توجه سرمایه‌گذاری و رکود حاکم بر اقتصاد ایران از دیگر موضوعات این همایش تحلیلی خواهد بود.

این همایش روز شنبه 20 آذر ماه ساعت 17.30 با پذیرش و ثبت نام آغاز و راس ساعت 18 در محل سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز