خبرگزاری کار ایران

به منظور شرکت در نشستی دانشجویی؛

سفر یک روزه صادق خرازی به اصفهان + برنامه سفر

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۲۸۵

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در سفر یک روزه خود به اصفهان، در یک جلسه دانشجویی، یک نشست تخصصی و یک جلسه ویژه اعضای حزب ندای ایرانیان در اصفهان شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید محمد صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و نماینده اسبق جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، صبح امروز وارد اصفهان شده و در آغاز این سفر با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و گفتگو می کند.

وی در ادامه این سفر در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با موضوع «امنیت، عدالت، آزادی و نقش دانشجویان در تثبیت آن» به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. این جلسه از ساعت 10 صبح در تالار بین المللی امیرکبیر این دانشگاه برگزار می شود.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، عصر امروز در نشستی در جمع اعضا و هواداران شعبه اصفهان این حزب که با حضور اعضای حوزه های اصفهان، شاهین شهر، شهرضا، نطنز، سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

آخرین برنامه حضور سفیر اسبق ایران در فرانسه، سخنرانی در «همایش تحلیل چشم انداز اقتصادی و سیاسی ایران و جهان پس از انتخابات آمریکا» است که این همایش با حضور وی و دکتر احمد توکلی، رئیس سابق مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از ساعت 18 روز شنبه 20 آذرماه در سالن همایش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز