خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته دوم فوتبال؛

شهرداری‌فومن3-2 پتروکیان شوشتر/ اشجاری شگفتی‌ساز شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۰۵۹

شهرداری فومن موفق شد پتروکیان شوشتر را از پیش رو بردارد.

به گزارش ایلنا از فومن، در دیدار عقب افتاده لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهرداری فومن و پتروکیان شوشتر از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه آزادی فومن به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف خود عبور کند.

شهرداری‌فومن: حامد راست‌روان- جبار دادفر - سامان فرزان‌پور- مهیار نازی‌پور - محمد آزادطلب - اصغر نیک‌جو - محمد طالبی - نیما پاکدل - حسین محبی - حسن اشجاری و سید علی یحیی‌زاده

پتروکیان شوشتر: ابراهیم شیخی- مازیار فرخی - فرید محمدیان - دانیال زار اسفند - حبیب حبیب‌پور  - حسن نیازی - امین مردانی - سجاد آبتین - روح‌اله پهلوان - محمد سرافراز - محمد جلیزی

همان دقایق ابتدایی شهرداری فومن سوار بر جریان بازی موفق به خلق چند موقعیت شد که در نهایت حسن اشجاری از روی ضربه پنالتی گل اول این تیم را به ثمر رساند.

در ادامه پتروکیان برای جبران گل خورده، جلو کشید و حملاتی را به سمت دروازه حریف ترتیب داد که در ضد حمله نیما پاکدل موفق شد روی سانتر حسن اشجاری گل دوم شهرداری فومن را به ثمر برساند.

شاهمرادیان دست به تعویض زود هنگام زد و بازیکنان پتروکیان برای جبران نتیجه، تمرکز خود را به نفوذ از جناحین گذاشتند. با بالاگرفتن موج حملات دو تیم، محمد آزاد طلب از تیم شهرداری فومن با دریافت دو کارت زرد پیاپی در چند دقیقه از زمین بازی اخراج شد و تیمش را 10 نفره کرد.

در روند بازی جنگنده دو تیم، پتروکیان موفق به ثمر رساندن دو گل پیش از پایان نیمه اول بازی شد.

با آغاز نیمه دوم شهرداری فومن از همان ابتدا به بازی جنگده روی آورد و چند موقعیت خطرناک را روی دروازه حریف شوشتری خود ایجاد کرد.

در نهایت و در جریان درگیری های بین بازیکنان در محوطه جریمه تیم پتروکیان،سوت به صدا در آمد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

حسن اشجاری این بار هم پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد توپ را وارد دروازه حریف کند.

حملات تیم پتروکیان در ادامه نتیجه بخش نبود و شهرداری فومن موفق شد یک برد شیرین خانگی را در حضور هوادارنش رقم بزند.

حسن اشجاری در این بازی با به ثمر رساندن دو گل و دادن یک پاس گل بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

با این برد پرگل شهرداری فومن 21 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به دو تیم شهرداری بندرعباس و شهرداری ارومیه،در مکان چهارم جدول گروه "B"لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت.

 

شهرداری‌فومن3-2 پتروکیان شوشتر/ اشجاری شگفتی‌ساز شد

شهرداری‌فومن3-2 پتروکیان شوشتر/ اشجاری شگفتی‌ساز شدشهرداری‌فومن3-2 پتروکیان شوشتر/ اشجاری شگفتی‌ساز شد

گزارش: الیاس بشری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز