خبرگزاری کار ایران

معاون امور استان‌های خانه‌کارگر از منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید کرد

معاون امور استان‌ها و شهرستان‌های خانه‌کارگر از منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حسن صادقی معاون امور استان‌ها و شهرستا‌ن‌های خانه‌کارگر به همراه روحی دبیرخانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر، پرسته رئیس اداره کار منطقه ویژه اقتصادی لامرد، قوامی دبیرخانه کارگر لارستان و پیشداد دبیر اتحادیه زنان کارگر لارستان از منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید کردند.

حسن صادقی در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در این منطقه اظهار داشت: شهرستان لامرد یکی از شهرهای در حال توسعه است و فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم شده است.

وی ادامه داد: آینده بسیار خوبی در انتظار این منطقه خواهد بود و ظرفیت‌هایی که در این منطقه ویژه وجود دارد را به نمایندگان مجلس ارائه خواهیم داد.

این فعال کارگری پیشرفت صنایع مستقر در منطقه ویژه لامرد را مثبت ارزیابی کرده و بر معرفی هرچه بیشتر پتانسیل‌های منطقه ویژه تأکید کرد و افزود: ایجاد 30 هزار فرصت شغلی پس از بهره‌برداری این صنایع نیز تحول عظیمی در اشتغال‌آفرینی خواهد بود.

معاون امور استان‌ها و شهرستان‌های خانه‌کارگر در ادامه از بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید کرد.

وی در سفر به شهرستان‌های لامرد و مهر با عبدالله حسینی فرماندار شهرستان لامرد دیدار کرد و افزود: نگاه حضرتعالی تضمین کننده جذب سرمایه است و ان‌شاالله فرمانداری محترم بتوانند ما را در پیشبرد اهداف جامعه کارگری یاری کنند.

در ادامه حسینی فرمانداری لامرد ضمن تقدیر از فعالیت خانه‌کارگر لامرد در حوزه های درمانی، آموزشی و ... افزود: خانه‌کارگر لامرد همیشه در مسائل کارگری به فرمانداری مشاوره می‌دهد و ما را در رفع مشکلات کارگری یاری کرده است.

همچنین در این نشست روحی دبیر خانه‌کارگر لامرد گزارشی از فعالیت‌های خانه‌کارگر ارائه دادند.

صادقی در ادامه این سفر از برخی واحدهای خانه‌کارگر لامرد بازدید کرد و همچنین با حضور در شهرستان مُهر با مسئولان آن شهرستان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

کد خبر : ۴۳۵۸۲۷