خبرگزاری کار ایران

«ایسام» هدیه می‌دهد؛

قرعه‌کشی آیپد و آیفون7 بین مشتریان

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۸۱۰

سایت فروش اینترنتی ایرانی به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس به کاربران چندین آیپد و آیفون 7 به قید قرعه هدیه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، این فروشگاه اینترنتی به عنوان تنها سایت خرید و فروش سراسری کالا به کل کشور محسوب می شود که ماموریت آن ایجاد فروشگاه آنلاینی است که هر کاربری بتواند در هر جای ایران و در هر ساعتی از شبانه روز به امن‌ترین روش ممکن کالای خود را خریداری کند و به فروش برساند.

در سایت فروش اینترنتی ایسام، تمام اعضا امکان ایجاد فروشگاه آنلاین حرفه‌ای را دارند و یکی از دلایل مهمی که بانوان ایسام را برای خرید و فروش کالاهای خود انتخاب می‌کنند امنیت در خرید و فروش بدون نیاز به ترک خانه یا محل کار  است.

سام مدن‌پور، مدیر عامل ایسام دراین باره گفت: این سایت فروش اینترنتی با بیش از 150 هزار کالا، یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های خرید و فروش اینترنتی در ایران به شمار می آید که علاوه بر امکان خرید و فروش کالا، مزایدات آنلاین را نیز برگزار می کند که همین امر سبب شده کاربران زیادی به آن جذب شوند.

بر اساس این گزارش، سایت فروش اینترنتی ایسام به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس خود، به کاربرانی که برای اولین بار در این سایت اقدام به خرید یا فروش کنند، چند دستگاه آیپد و آیفون 7 نیز به قید قرعه هدیه می دهد.

لازم به ذکر است، کاربران سایت برای شرکت در این قرعه کشی فقط تا پایان آذر ماه فرصت دارند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز