خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه زنجان مطرح کرد:

استان زنجان دارای پژوهشگران برتر در سطح ملی و بین‌المللی است

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۷۳۷

رئیس‌دانشگاه زنجان، با بیان اینکه برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران در راستای حمایت مسئولان از حوزه پژوهش است، افزود: استان زنجان دارای پژوهشگران برتر در سطح ملی و بین المللی است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان،خلیل جمشیدی ‌امروز چهارشنبه(17آذر) در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر در سالن الغدیر دانشگاه زنجان با حضور مسئولان استانی، با اشاره به فرهنگ پژوهش و فناوری و تبیین وضعیت موجود پژوهشگری در این هفته، اظهار داشت: بسترسازی برای تجاری سازی و ارتباط سازنده دراین راستا در جامعه برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه حائز اهمیت  است.

جمشیدی با بیان اینکه برگزاری این مراسم  در راستای حمایت مسئولان از حوزه پژوهش است ،افزود: استان زنجان دارای پژوهشگران برتر در سطح  ملی و بین المللی است.

این مسئول فرهنگی در استان با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های انسانی در استان زنجان خاطر نشان شد: پژوهش‌ها و تحقیقات در این زمینه درحال تجاری‌سازی است.

رئیس دانشگاه زنجان،  با اشاره به تشکیل  کمیته های ویژه در این زمینه اضافه کرد:جشنواره تبلیغات و اطلاع رسانی برعهده شهردار زنجان بوده است.

جمشیدی همچنین کمیته ارتباط با صنعت دانشگاه را از مهمترین کمیته‌های با نشست‌های متعدد با موضوع فناوری عنوان کرد.

دبیر هفته پژوهش در ادامه به دستاوردهای مطلوب در این خصوص،  گفت: نشست با اهالی صنایع استان و برگزاری تورهای صنعتی  از جمله طرحهای مهم دراین زمینه برای تقویت نقاط قوت تشکیل شده است.

گفتنی است که دراین مراسم در مجموع از  26 فن آورو پژوهشگر  برتر انتخاب شده از دانشگاه‌های مختلف استان تجلیل بعمل آمد.

در پایان لازم به ذکر است که استان زنجان یکی از استانها و قطبهای  دانشگاهی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز