خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان درجشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر زنجان:

مسئولان اجرایی باید زیربنای اقتصاد مقاومتی را برای همه اقشار جامعه مدنظر داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۷۱۸

استاندارزنجان، گفت:مسئولان دستگاه‌های‌ اجرایی استان باید با شعار مرتبط زیربنای اقتصاد مقاومتی را برای همه مد نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسداله درویش امیری استاندار زنجان، امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در دانشگاه زنجان، با اشاره به گرامیداشت هفته تحقیق و پژوهش بعنوان فرصت مناسب برای تجلیل از جایگاه پژوهشگران برتر در کشور اظهار داشت: باید نسبت به نقش اصلی پژوهشگران در جامعه اهتمام ویژه داشت.

استاندار زنجان، با بیان اینکه ضروری است در حوزه علم و دانش، انتقال و تولید علم، دانش تفکیک و تقویت باشد، افزود: شاهد انتقال دانش با افزایش دانشجو در تاریخ بعد از انقلاب را بودیم.

وی با بیان اینکه در تولید دانش نیازمند شرایط خاص هستیم، تصریح کرد: شرایط تولید دانش با تاریخ ارتباط مستقیم  دارد.

درویش امیری، تولید دانش را در عرصه های مختلف جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: این مسائل زمینه ایجاد اقتصاد دانش بنیان را موجب می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه تولید دانش و اقتصاد دانش بنیان از جمله محورهای مورد اهمیت در اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: بسترسازی تجاری یافته های تولیدات از جمله موارد مهم و اساسی است .

مقام عالی دولت در استان، تعامل پایدار در این راستا را از اقدامات مورد توجه دولت در زمینه شکل‌گیری اقتقاد مقاومتی عنوان کرد وگفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باید با شعار مرتبط زیر بنای اقتصاد مقاومتی را برای همه اقشار جامعه در نظر داشته باشند.

درویش امیری در پایان سخنان خود، با اشاره به اقدامات مطلوب دراین خصوص در استان خاطر نشان کرد: باید از آنچه که در دوران تحریم ظالمنه بر کشور وارد شده به راحتی با تولید علم عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز